Ga naar inhoud


storing zenderlijst en ziggogo


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

Sinds gisteren waren BBC one en two weg en toen zag ik dat er nog meer verdwenen is uit de TV zenderlijst.

Nu moet je ook nog heel lang zoeken / scrollen om aan de HD zenders te geraken waar beeld op is.

 

Terugkijken of herstarten op de pC bij ZiggoGo gaat voor de NPO1 zender niet op dit moment en daarstraks was het ook op alle NPO zenders

 

aangepast door Tonskidutch

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Denk dat het coronavirus is overgesprongen van dier<>mens<>machine… Lijkt wel of je niet mag kijken.. Overal storing en bijna allemaal met ‘onbekende oorzaak’. Niet alleen bij Ziggo. KPN, T-Mobile.. Continue ellende….

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Tonskidutch zei:

Uiteindelijk heb ik dan maar een favorieten lijst samengesteld en gesorteerd op de Panasonic TV.

Weliswaar hopende dat Ziggo nu niet nog een keer opnieuw de HD en SD zenders door elkaar mengt.

Kun je weer aan de gang volgens Totaal (

De eerstvolgende stap die Ziggo zet, staat voor 9 november gepland. Dan worden de regionale tv-zenders TV Noord, TV Drenthe, TV Oost, TV Gelderland. L1 Limburg en Omroep Brabant naar HD omgezet.)

 
  • Like 1

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn persoonlijke kabelbouquet geeft ‘gewoon’ TV Gelderland in 1920 x 1080 weer. Is uiteraard niet verspringen.

Ik gebruik zelf niet de Ziggo kabelscan.

Bij mijn buren net even gecheckt en die klaagden wel al eerder dat sommige zenders op een andere plaats zaten. Dus misschien is inderdaad de kabelscan daar wél debet aan.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...