Ga naar inhoud


BBCi Player boete


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

Hoe weet jij dat het op een Engels adres is?  Dat heb ik nog niet kunnen terug vinden in het verhaal.. 

 

Nogmaals, niet betalen, nooit toegeven want ze kunnen helemaal niks bewijzen. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Eh, wanneer je een brief op je naam en adres krijgt?

Dan moet dat ontstaan zijn door het feit waar te nemen en daarmee bewijs voorhanden te hebben.

 

Maar ik ben benieuwd hoe dit verder gaat lopen.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via AppleTV moet je weldegelijk inloggen voor BBCi Player en die login onthoud je toestel net zo als bij netflix.

Ik heb hem net aangeraden inderdaad een advocaat / barrister te nemen daar hij als Expat hier in Nederland toch ingeschreven staat als eerste vaste woning op adres van z'n broer in het Verenigd Koninkrijk.

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, ceesv zei:

De Engelse wet zegt dat je verplicht bent kijk en luistergeld te betalen.

Ik heb zelf overigens destijds toen ik begon met schotel en ontvangst een Legale BBC prime kaart gekocht met jaar abonnement om naar de BBC te kunnen kijken op mijn hotbird LNB (dat was toen volledig legaal te abonneren voor buitenlanders bij de BBC zelve).

Nadat ik de 28,2 Oost LNB erop had was het natuurlijk niet meer nodig.

 

Maar met de iPlayer kun je ook terugkijken etc, dus een stuk meer interactief en dat is juist voor iemand die onregelmatige diensten draait wel handig.

Hij denkt compleet legaal bezig te zijn geweest of z'n broer heeft een fout begaan.

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Eenvoudig gezegd is hij als zwartkijker opgevallen, kijken zonder kijk en luistergeld betaald te hebben.

 

Aangezien hij een VPN verbinding gebruikt heeft hij een Engels ip adres en dient hij een license te kopen.

 

BBC Iplayer is niet beschikbaar voor in het buitenland residerende Engelsen.

 

De boete voor het zwartkijken zal naar ik veronderstel aan het Engelse adres gestuurd zijn.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij krijgt al zijn post tweewekelijks  doorgestuurd van z'n Engels adres naar Nederland door z'n broer.

BT ofwel Britisch Telecom is overigens ook weer verplicht sinds de brexit, om Streams te melden die naar een buitenlands adres gaan.

(maar daarvoor heb ik geen bron)

Ik kan er verder niets over uitweiden inzake privacy van hem en z'n broer.

 

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan lijkt het erop, dat een Engelsman op een Engels adres betrapt is op zwartkijken.

Het gedeelte naar zijn Nederlands adres is buiten beschouwing.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het raadsel is geklaard het lijkt erop dat hij een betaling heeft gemist afgelopen jaar 2020 na een overstap andere bank en er waren geen aanmaningen tussen de post.

Hij zal het dus gaan proberen te schikken met de BBC, omdat 1000 pond wel wat heftig is tov die reguliere jaarlijkse bijdrage zonder enige aanmaning of notificatie.

 

 

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het is te hopen dat hij clementie krijgt.

Ik begreep, dat in Engeland de vrijstelling voor 75+ inwoners ook ten einde is, en dat veel gepensioneerden nu ook post mogen verwachten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Of het alleen Boris is, er zijn meer oorzaken.

 

Politieke correctheid mag wat kosten.

Men zocht al langer een reden om dat programma te stoppen, de board vond dat het productie budget voor Top Gear beter besteed kon worden aan correcte programma's.

Toen bleek plotseling dat de opbrengst van dat programma de kurk was waarop de BBC dreef.

30% van het BBC budget kwam van de 200 landen die TOP Gear aankochten.

Dat gat in het budget moet nu opgebracht worden door te jagen op zwartkijkers.

 

BBC stopt melkkoe. 1.000 medewerkers vrezen ontslag.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er is nog een strijder in Engeland tegen de Woke potitical correctness.

Maar die is 81 jaar oud, hij heeft wel recht van spreken.

 

https://www.google.com/search?channel=nrow5&client=firefox-b-d&q=john+cleese+bbc+political+correnctness

 

Sommige afleveringen van Fowlty Towers zijn verwijderd als stream omdat deze niet correct genoeg zouden zijn.

Do not mention the war!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Naar een roman, geschreven in 1953 kwam in 1966 deze film uit.

Fahrenheit 451 (1966)

Iedereen zou dit verhaal moeten kennen!

Steeds meer Science fiction verhalen uit het midden van de vorige eeuw worden langzaam werkelijkheid.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ceesv zei:

Sommige afleveringen van Fowlty Towers zijn verwijderd als stream omdat deze niet correct genoeg zouden zijn.

Do not mention the war!

Dat gebeurt ook in Vlaanderen: https://www.demorgen.be/tv-cultuur/vrt-haalt-aflevering-van-fc-de-kampioenen-offline-wegens-racisme-past-niet-meer-bij-de-tijdsgeest~bec7a0ed/

 

Btw, 't is Fawlty Towers (niet Fowlty).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...