Ga naar inhoud


transpondernieuws december 2021


Aanbevolen berichten

  • Moderator

Hier alleen transponder nieuws plaatsen.

 

Off topic bijdragen verwijderd!

  • Like 1
  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 31-12-2021 om 13:12, Gökhan Tasgin zei:

.... Ook op 7 graden oost op tp 11262 H 27500 5/6 is KRAL TV gratis in sd formaat vanuit Europa te onvangen...

 

Nou, ik trek m niet binnen, ik heb geprobeerd op DVBS en DVBS2, en op Horizontaal en op Verticaal, geen resultaat.

Of mn firm doet het niet goed of mn schotel is te klein.

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, D-box zei:

Nou, ik trek m niet binnen, ik heb geprobeerd op DVBS en DVBS2, en op Horizontaal en op Verticaal, geen resultaat.

Of mn firm doet het niet goed of mn schotel is te klein.

hoi,

 

hier met 120 cm schotel nog te ontvangen 

transponder is niet de sterkste van deze satelliet S 86 / Q78

 

als je van  klassieke muziek houd kijk dan nu naar MET OPERA “Cinderella” 1st January 2022

0,8 west
11507 v 14500 dvbs-2

10 oost

11064 h 14500 dvbs-2

aangepast door de vrije fries

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Vrije Fries!

Veel groeten,

En een gelukkig Nieuwjaar!

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals dank Vrije Fries,

Trek m binnen met S88/Q88;

Komt hier binnen met de naam MetOperaINTf01/

 

Bedankt man!

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @de vrije fries

Wat fantastisch!

ik ben blij dat ik m vanaf het begin aan het opnemen ben.

Ik heb deze zender ook opgeslagen in mijn favorieten-lijst.

Is dit nou een feed of is dit een reguliere zender?

 

Groetjes

D-box

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, D-box zei:

Hoi @de vrije fries

Wat fantastisch!

ik ben blij dat ik m vanaf het begin aan het opnemen ben.

Ik heb deze zender ook opgeslagen in mijn favorieten-lijst.

Is dit nou een feed of is dit een reguliere zender?

 

Groetjes

D-box

dit zijn feeds bestemd voor bioscopen in de wereld

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt man!

Groetjes

D-box

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, die mooie witte paarden

Volgens mij zaten er vrouwen in die pakken

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-12-2021 om 15:06, Gökhan Tasgin zei:

Maar als de vrije fries meld dat Digitürk gaat verhuizen en Digitürk die zegt dat niet waar is dan voel ik mij enigszins verandwoordelijk om het juiste informatie hier te melden!!! 

 

Waarom zou digiturk hun programma's op 2 verschillende satellieten blijven uitzenden, dat kost dubbel zoveel geld. Bovendien Turksat heeft bijna dezelfde reikwijdte als 7 oost mits je de eurobeam gebruikt natuurlijk. 

 

Het is erg aannemelijk dat er geen contract verlenging met Eutelsat is bereikt en laat dat nu exact zijn dat de vrije fries verkondigd.  Waar zijn informatie vandaan komt kun je ook duidelijk lezen, uit de turkse forums, een aantal bekende mediasites maar ook van digiturk en TRT.  En dat het nieuws komt dat ze geen nieuwe klanten voor 7 oost meer aannemen is ook behoorlijk voorteken hoor. 

 

Ik heb eigenlijk nooit echt begrepen waarom de turkse zenders op zo'n rare satelliet als 7 oost werden uitgezonden. Die satelliet is van oudsher nooit echt sterk geweest en meer bedoeld voor aanvoer of dsng.  En nu heeft het helemaal geen zin want de meerderheid van de turken in europa heeft allang toegang tot enige vorm van IPTV.  Ik vind het eigenlijk heel logisch dat ze alle diensten migreren naar 42 oost. Het geld wat ze aan transponderhuur besparen kan nu gestoken worden in verdere uitbreiding van het aanbod. 

  • Like 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...