Ga naar inhoud


MP-201 Tv Vlaanderen zonder smartcard


jorimon

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

we zijn een tijdje bij TV Vlaanderen geweest, hebben daar de MP-201 receiver van Kaonmedia (staat op onderkant) aangekocht.

Echter is ons abo daar gestopt, kan ik de receiver nog gebruiken voor de gratis kanalen of is het totaal niet meer bruikbaar?

 

Ik heb mijn schotel niet meer hangen op huidig ogenblik anders had ik het wel kunnen testen.

 

Alvast bedankt voor jullie feedback!

 

Joris

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja, dat kan, maarrrrr… het is een M7 ontvanger die werkt met de automatische lijsten die M7 beschikbaar stelt.. Installatie mogelijkheden voor de gebruiker zijn ‘ruk’. Je doet er beter aan om dat ding naar de eco-straat te brengen en een simpel (FTA) ontvangertje te kopen…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

kliko in en voor 100 euro max heb je een 4K ontvanger waar je alles mee kan.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is gewoon te gebruiken voor de FTA zenders (alleen kan je TVV niet meer bekijken omdat je het abonnement hebt stopgezet) volgens mij heb je ook een fastscan, dus makkelijker kan het niet.

Tja, om een zender te zoeken op b.v. 0,8West gaat niet lukken; maar misschien heeft @Sprietje daar een oplossing voor (hij had vroeger ook een oplossing voor een DSR 2211 waar ik toen dankbaar gebruik van heb gemaakt: halverwege de fastscan moest je de coaxkabel eruit trekken, vervolgens de zooi waar je niet naar keek verwijderen, en daarna verder scannen)

Of dit ook lukt met een zender die niet in de fastscan staat weet ik niet.

 

Ik ben blij dat ik die CDS ontvangers niet meer gebruik.

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...