Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 5


ceesv

Aanbevolen berichten


49% van de mensen die covid na een zware infectie overleefd hebben vertonen 4 maanden later nog aanhoudende symptomen.

 

Ik was gisteren even bij m'n buurman op bezoek en hij zei: "het is niet dat ik moe ben maar ik heb nog maar weinig energie"

 

https://academic.oup.com/jid/advance-article/doi/10.1093/infdis/jiac136/6569364?login=true

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ca 30% van de covid-patiënten houden er long covid aan over.

Reden waarom ik m'n mondkapje blijf gebruiken wanneer het druk is in een winkel en mogelijk ook de oorzaak waardoor ik nog geen griep heb gekregen ondanks dat velen om me heen flink ziek zijn geworden.  Zullen sommigen hier apekool vinden.

Wel een buikgriep opgelopen toen we een paar dagen een kleinkind over de vloer hadden die hier gigantisch ging overgeven en dat had.

 

https://www.eurekalert.org/news-releases/950046

  • Haha 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Versnelde veroudering bij Covid-patiënten.

 

https://www.nature.com/articles/s41467-022-29801-8

 

Misschien moet ik maar even stoppen met berichtgeving over wetenschappelijke onderzoeken over de effecten van Covid. Dan kunnen ontkenners hun kop verder in het zand steken. Men leeft bij de dag ook al zal mogelijk een enkeling wat voorzichtiger worden.

Niet direct iets wat ik zie in supermarkten en op festivals.

Het blijven uitzonderingen en het aantal nieuwe doden is momenteel in dit land gelukkig voorlopig beperkt.

 

  • Bedankt 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, minplus zei:

Ha, je bedoelt dat jij eindelijk ook benul van virussen en covid in het bijzonder hebt gekregen?

 

Nee, dat alleen jij nog actief bent in dit topic en dat niemand dit meer leest. Zie hierboven.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

@minplus, Psychosammie heeft een plaat van hier tot tokio voor zijn hoofd, maar jij blijft het ook proberen en beide voegen jullie weinig tot niets meer toe. Zullen we hier maar een mooi slotje op gaan hangen, want verdere discussie lijkt mij na 80 pagina's volstrekt zinloos?

  • Bedankt 1
  • Haha 1

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me prima, Michel, hoewel het voor mij van begin af aan nooit een discussiepunt is geweest maar ik alleen zoveel mogelijk informatie voor forumgenoten heb willen leveren, want dat was dringend nodig omdat de meeste mensen weinig van virussen en vaccins begrijpen.

  • Haha 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Michel zei:

@minplus, Psychosammie heeft een plaat van hier tot tokio voor zijn hoofd, maar jij blijft het ook proberen en beide voegen jullie weinig tot niets meer toe. Zullen we hier maar een mooi slotje op gaan hangen, want verdere discussie lijkt mij na 80 pagina's volstrekt zinloos?

Super idee !!   

 

Ik heb zelfs meerdere keren gehad, dat ik mijn inbreng en steun zou stoppen op sta4all, puur hierom. Het voegt niets toe, behalve gezeur.

aangepast door paardengek
Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, minplus zei:

maar ik alleen zoveel mogelijk informatie voor forumgenoten heb willen leveren, want dat was dringend nodig omdat de meeste mensen weinig van virussen en vaccins begrijpen.

 

Ik kan ook pagina's volschrijven over het paargedrag van de papegaaiduiker op IJsland. Maar ja, wie is daar nou in geïnteresseerd?

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vertel dat die Chinezen. Die zijn pas echt de weg kwijt in Shanghai.

 

https://nos.nl/artikel/2425843-na-weken-lockdown-iets-meer-vrijheid-voor-4-miljoen-inwoners-shanghai

 

Sinds de lockdown 7 doden. Ik denk dat er door de lockdown inmiddels meer doden zijn gevallen.

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, paardengek zei:

Zo, het is klaar !!

Toch nog even een laatste reactie van mijn kant.

Jij snapt het prima (op welk niveau hij bezig is; zijn volgende reactie geeft zijn bubbel volledig weer).

Maar gooi er maar een slotje op, Michel.

  • Bedankt 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...