Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 5


ceesv

Aanbevolen berichten

Dat artikel kan ik niet lezen maar ik zie wel dat de reacties eronder ook zeer sceptisch zijn.

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


24 minuten geleden, minplus zei:

Waarom/waardoor niet? Is hier probleemloos te lezen.

 

Omdat je een account moet aanmaken.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Psychosammie zei:

 

Omdat je een account moet aanmaken.

Nee hoor. Ik heb daar echt geen account.

Pieker er niet over; zodra ik ergens een account moet aanmaken om een bericht te lezen is die site voor mij definitief gezien. Daar kom ik niet meer.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De gevolgen van ongevaccineerd corona uitzieken worden ook steeds duidelijker in kaart gebracht.

 

In mijn kennissen kring heb ik een geval van iemand die vaccinatie hardnekkig afwees, corona kreeg wat ervaren werd als griepje en 2 weken later met spoed met een longembolie werd opgenomen.

 

Oorzaak embolie was trombose.

 

https://www.trombosestichting.nl/over-ons/onderzoeken/gefinancierde-onderzoeken/covid-19-en-trombose/

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie steeds weer dat veel mensen echt geen benul hebben hoe gevaarlijk dit virus is. Dat krijg je ze hoe dan ook niet aan hun verstand gepeuterd.

Net zoals je velen niet duidelijk kunt maken dat de Russen met vernietiging van mensen bezig zijn.

 

Vier weken na de 2e booster is met Pfitzer de extra bescherming nog maar 3,5 x zo groot. Geen gegevens over Moderna.

 

https://edition.cnn.com/2022/04/05/health/israel-fourth-dose-study/index.html

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, minplus zei:

Ik zie steeds weer dat veel mensen echt geen benul hebben hoe gevaarlijk dit virus is. Dat krijg je ze hoe dan ook niet aan hun verstand gepeuterd.

En daar heb je dan 4 delen en 77 pagina's voor nodig om er achter te komen?

  • Like 2

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, ceesv zei:

Oorzaak embolie was trombose.

 

Het artikel gaat over Corona patiënten die op de IC hebben gelegen. Jouw kennis heeft enkel een griepje gehad, niks IC. Wat is dan de relatie met Corona en dit artikel?

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

 

29 minuten geleden, Psychosammie zei:

Jouw kennis heeft enkel een griepje gehad, niks IC.

 

Ontkennen heeft geen zin, de man heeft een bevestigde corona infectie gehad.

Maar jij bent nog steeds in een ontkennende fase, zoals mensen die op de ic aan de beademing moeten en de artsen dan nog vragen wat ze werkelijk mankeren omdat ze niet willen accepteren dat de diagnose corona is.

https://www.ad.nl/binnenland/ziekenhuizen-worstelen-met-corona-ontkenners~a57facf5/

 

Dat jij dat een griepje noemt is een ontkenning van feiten.

 

 

Ik denk dat je niet in staat bent de stof te begrijpen, maar het onderzoek gaat ook over mensen welke niet op de ic gelegen hebben.

Ik citeer de trombose stichting.

 

Het is nog niet precies duidelijk waarom veneuze trombose zo vaak voorkomt bij mensen met (zeer ernstige) corona. Er zijn verschillende hypotheses. Het kan zijn dat het virus zelf iets doet met de bloedstolling zodat eerder trombose ontstaat. Hoe dit precies werkt wordt op dit moment onderzocht door veel artsen en onderzoekers wereldwijd. In Nederland wordt dit onderzocht door de Dutch Covid & Thrombosis Coalition (DCTC). Dit is een initiatief van de Trombosestichting. Aan dit Nederlandse consortium nemen alle Nederlandse UMC’s, en grote ziekenhuizen deel, en in dit consortium zijn alle Nederlandse trombose onderzoekers verenigd. Hopelijk leidt dit snel tot meer inzichten over hoe het coronavirus deze trombose veroorzaakt.

De relatie tussen het coronavirus en trombose kan betekenen dat ook mensen die thuis heftig ziek zijn geweest van het coronavirus (maar niet naar het ziekenhuis hoefden) misschien trombose hebben ontwikkeld. Dit kan bijvoorbeeld in de longen zijn gebeurd, zonder dat dit ontdekt is.

Helaas zijn er op dit moment geen cijfers beschikbaar over hoe vaak trombose is voorgekomen bij mensen die niet in het ziekenhuis zijn geweest.

 

Tot nu toe is bekend dat bij bijna de helft van de patiënten op de intensive care veneuze trombose in de longen ontstaat, ook wel longembolie geheten. Dit betreft zowel grote stolsels als microstolsels in de longblaasjes. Bij 10% van de patiënten op de verpleegafdeling ontstaat een longembolie.

En waarschijnlijk ontwikkelen veel patiënten ook (tijdelijk) trombose in benen of armen.

 

Einde citaat

 

Dus ook patiënten die de Corona infectie thuis uitzieken lopen een kans op een trombose.

In dit geval is er een week na de coronabesmetting een levensbedreigende trombose in de benen ontstaan welke tot acute spoedopname in het ziekenhuis geleid heeft.

De trombose stichting doet juist naar dit soort gevallen onderzoek.

 

https://www.trombosestichting.nl/nieuws/stel-uw-vraag/trombose-en-corona-hoe-zit-dat/

 

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, ceesv zei:

Ontkennen heeft geen zin, de man heeft een bevestigde corona infectie gehad.

Maar jij bent nog steeds in een ontkennende fase, zoals mensen die op de ic aan de beademing moeten en de artsen dan nog vragen wat ze werkelijk mankeren omdat ze niet willen accepteren dat de diagnose corona is.

 

Ik weet niet hoe je aan deze onzin komt. Mijn partner en ik zijn zojuist genezen van Corona.  Nooit het bestaan van Corona ontkend, enkel verbaasd gestaan over het gestuntel van Hugo Schoenen en zijn "adviseurs" en getwijfeld aan de werkzaamheid van de vaccins. Hetgeen hierboven bevestigd werd, het beschermt nu nog maar 3,5 week.

 

11 minuten geleden, ceesv zei:

Ik denk dat je niet in staat bent de stof te begrijpen

 

Niet iemand anders napraten, dat komt ongeloofwaardig over.

 

12 minuten geleden, ceesv zei:

Dat jij dat een griepje noemt is een ontkenning van feiten.

 

Ehhh nee, ik haal slechts jouw eigen bericht aan: "corona kreeg wat ervaren werd als griepje". Zo hebben wij dat ook ervaren.

 

En in het artikel maak je een regel vet over mensen die thuis ernstig ziek zijn geweest en misschien trombose hebben ontwikkeld. Maar jouw kennis is helemaal niet ernstig ziek geweest, en dan leg je evengoed de link naar Corona?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...