Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 5


ceesv

Aanbevolen berichten

Vraag me alleen af wat je daar onder moet verstaan "verplicht vaccinatieadvies"?

Een afspraak met je huisarts die je gaat vertellen waarom je wel of niet een vaccinatie zou moeten gaan nemen?

Of een bijeenkomst in een zaal met een hapje en een drankje?

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


7 uren geleden, Pionewbie zei:

Het woordje  VOORSTEL bewust niet gelezen?

 

Gebrek aan kans van slagen maar dan toch met zo'n voorstel komen? En dat noem jij geen drammen?

 

2 uren geleden, ceesv zei:

Lijkt mij een heel goed voorstel.

 

Nou vraag ik me toch echt af wie hier zit te trollen. Als je hier 2 seconden over nadenkt zie je de kolder er al van in zoals Gerrit hierboven laat zien.

 

Corona is niet weg en gaat ook niet weg. Mijn vriendin en ik hebben het nu net allebei gehad, we zijn er amper ziek van geworden.

Dus klaar nu met die onzin.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Vertel dat aan de familie van alle overleden corona slachtoffers, in Nederland ruim 25.000

  • Haha 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, ceesv zei:

Vertel dat aan de familie van alle overleden corona slachtoffers, in Nederland ruim 25.000

en aan diegene die nog last hebben van long-covid maar dat is allemaal niet belangrijk 

komt ie weer ikke ikke en de rest kan stikken

  • Haha 1

XT9200 / 5000  , XP1000 OPENPLI 4.0
VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1uf
SYNOLOGY DS1512 3TB REDS

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Psychosammie zei:

Dus klaar nu met die onzin.

Juist ja , leuk voor de overleden mensen , en voor de mensen met blijvend letsel !!

Zeg hen dat ook recht in hun gezicht , aub !!

  • Haha 1

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

De cijfers blijven dalen. Vanaf 11 april geen GGD test meer. 

Over dat boosteren lees ik ook niet zo veel meer. In mijn omgeving zijn ze daar wel klaar mee. 

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, ceesv zei:

Vertel dat aan de familie van alle overleden corona slachtoffers, in Nederland ruim 25.000

Ik las dat het in werkelijkheid 40.000 zouden zijn.

In Hongkong gaan ze nu massaal dood aan omicron omdat men daar onvoldoende of niet gevaccineerd is

  • Haha 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, minplus zei:

Ik las dat het in werkelijkheid 40.000 zouden zijn.

 

25.000 of 40.000. Klein verschilletje niet? Als we niet eens in staat zijn dat fatsoenlijk te tellen, wat moet je dan nog geloven? 

 

21 minuten geleden, minplus zei:

In Hongkong gaan ze nu massaal dood

Ik geloof dat de teller op 8200 staat. Is dat massaal?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Psychosammie zei:

 

25.000 of 40.000. Klein verschilletje niet? Als we niet eens in staat zijn dat fatsoenlijk te tellen, wat moet je dan nog geloven? 

 

Ik geloof dat de teller op 8200 staat. Is dat massaal?

Dat jij niet gelooft wat niet in je bubbel past weten we al heel lang, dus je grijpt alles aan om de ernst van de situatie te kunnen ontkennen. Dat is voor mij een onbenullig zwaktebod.

Overigens is 8000 doden in korte tijd bij de rigoureuze totale lockdown aanpak van China echt geen kattepies.

  • Haha 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
13 uren geleden, Psychosammie zei:

Mijn vriendin en ik hebben het nu net allebei gehad, we zijn er amper ziek van geworden.

Of dat bij je volgende covid besmetting weer het geval is?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat je toch wel vraagtekens mag zetten bij hoe het kan.

Hier worden mensen nauwelijks nog ziek van de omicron variant waarbij het nog weinig uitmaakt of je nu gevaccineerd bent of niet  (een veel grotere rol speelt of je meer klachten hebt of niet)

Men zegt het niet maar ik krijg toch sterk het idee dat men nu alle deuren open heeft gezet zodat ook iedereen besmet zal gaan raken en we dit achter ons kunnen laten.

De vraag is dan hoe kan het dan vandaag Shanghai (de grootste stad van China met 25 miljoen inwoners) men weer in volledige lockdown gaat?

Voor iets waar je hier nog nauwelijks ziek van wordt?

Wat denk ik zeker mee zal spelen is dat Shanghai slechts 6200km2 groot is (Nederland ruim 6x zo groot met 42.500km2) en dus nog veel dichter bevolkt is dan hier.

Maar wat is het verschil dan tussen hun en ons? Is de gezondheidszorg hier dan gewoon zoveel beter en zijn we hier veel gezonder om dit beter aan te kunnen?

 

Maar ondanks dat ik mijn werk na de besmetting weer vrijwel normaal uit kan voeren vandaag toch tegen een flinke beperking aangelopen.

Normaal duik ik zonder problemen in een kruipruimte oid. maar vandaag was het 25m heen en 25m terug tijgeren en dan echt met je buik over de grond en over buizen en onder buizen door.

Dat je er moe van wordt oké dat hoort er bij maar dan ga je even op je rug liggen uitrusten om weer op adem te komen, maar kreeg nu gewoon niet voldoende lucht om weer op adem te kunnen komen.

Normaal heb ik de instelling van "niet aanstellen doen wat je moet doen, zie het als sporten en dan kun je later wel weer bijkomen" maar nu na 3 pogingen het uiteindelijk toch op moeten geven.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Men onderschat de omicron-variant omdat hij minder dodelijk is.

Maar je kunt er nog steeds goed ziek van worden en long covid aan overhouden of overlijden. Dat laatste de afgelopen week 113, ook jongeren.

  • Haha 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-4-2022 om 23:03, minplus zei:

Dat jij niet gelooft wat niet in je bubbel past weten we al heel lang, dus je grijpt alles aan om de ernst van de situatie te kunnen ontkennen. Dat is voor mij een onbenullig zwaktebod.

 

Dus jij vindt het wel normaal dat we niet weten of het nou 25.000 of 40.000 is? Ik vind het getuigen van enorm prutswerk.

 

 

  • Like 1
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...