Ga naar inhoud


gratis films via CD?


joker55

Aanbevolen berichten

Beste mensen.... vandaag een brief gekregen van CD over de zenderwijziging. CN en Boomerang eruit (maar was al bekend) en bericht over gratis films. Via de app kijk ik daarna al zo af en toe, maar als je ontvanger op internet aangesloten zit, kan dat ook hiermee.

Bedoelen ze dan alleen de CD ontvangers, of kan ik dat ook via mijn VU+ ontvanger, en hoe dan?

Kan wel naar andere zaken kijken via internet, wo streams (zit in mijn kanalenlijst van Hans)

aangepast door joker55

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee, alleen via de App en zo’n M7-MZ101/2 kastje….

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is al vaker geventileerd, maar daar is heel wat voor nodig...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Mimisiku zei:

maar daar is heel wat voor nodig...

In elk geval een programmeur. Het is niet iets wat je even in een weekendje in elkaar zet.

Persoonlijk kan ik prima leven met de canaldigitaal app en zie ik niet de meerwaarde van een dedicated app/plugin op een enigma box.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meerwaarde zou kunnen zijn om ook deze content op te kunnen nemen, en te bewaren eventueel.

Een .ts file is prima te bewaren op een externe HD, en op een windows machine af te spelen mbv media player.

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, joker55 zei:

De meerwaarde zou kunnen zijn om ook deze content op te kunnen nemen, en te bewaren eventueel.

Een .ts file is prima te bewaren op een externe HD, en op een windows machine af te spelen mbv media player.

En dát is juist wat CDS (en de meeste andere providers) absoluut willen voorkomen!! Je mag (van hun en de content aanbieders) geen 100% 1:1 digitale kopie hebben. Mijn generatie is opgegroeid met de opkomst van deze techniek en de voordelen daarvan. Lekker opnemen en bewaren. De techniek (beeldkwaliteit) is sterk verbeterd en nu willen ze de nieuwe generatie weer terugdringen naar 1973.. Maarrrrr in 1973 betaalden mijn ouders Hfl 12 (€6) voor TV en nu betaal je €18 (Hfl 40) en dat is dan Basis TV. En dan mag je niks meer BEHALVE je blauw betalen en RECLAME kijken… Daar ligt hem de kneep..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proberen kun je het, maar ik geef je weinig kans.. Ik had ooit ook zo’n kratje en daar was de pret ook over na afsluiting van het abo…. Kratje ligt nog ergens in een kast….

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heet creativiteit… Als het met het nieuwe niet meer gaat,dan met met het oude waar het (nog) wel mee gaat.. Mijn dochter ook een ouwe Humax 5500 gegeven (nieuw in doos). Kan ze opnemen en via FTP naar de laptop…..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik praat hier over een Ziggo doos (reactie op jouw post “er verschijnt steeds meer meuk…)… Voor CDS kun nog steeds of losse kaart gebruiken of via HDMI HDCP splitter..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...