Ga naar inhoud


Iets vreemd met windows !! Account verplicht bij Win 11?


Gast peterp

Aanbevolen berichten

Ben bezig geweest met installeren van windows 11 , maar ik MOET een microsoft account aanmaken , nu zullen misschien velen zeggen NOU EN ??

Toen ik windows 10 heb geïnstalleerd JAREN terug werd GEVRAAGD of ik een microsoft account WILDE aanmaken , NU wordt ik VERPLICHT , er wordt wel bij vermeld dat de gegevens van mij vertrouwelijk wordt behandeld , ZOALS ik het dus zie ALLE sites waar die ik bezocht heb weten hun enz enz 

Nu zullen velen van jullie weer zeggen IK zit nooit op sites die microsoft niet mag zien , IK zie het anders , ik zie het zo : ik wordt verplicht mijn betaalkaart af te geven aan een crimineel MAAR die zegt ik ga er geen gebruik van maken , WAS er vroeger niet een markus suikerberg die dat ook vertelde , en wat is er met al onze gegevens gebeurd ????? Laatst zat ik met mijn smartphone voor de eerste keer gekoppeld aan mijn pc , geen koppeling geen beeld , ging naar alle instellingen? telefoon toevoegen/ en moet van dhr microsoft een ACCOUNT aanmaken , DUS NIET heb via een omweg toch mijn smartphone aan de pc weten te koppelen  DANK U mijnheer microsft . wie heeft hier ook ervaring mee met dhr microsoft ???

 

aangepast door ceesv
Titel aangepast
Link naar reactie
Delen op andere sites


Er zijn meerdere mogelijkheden.

 

Simpel:

Je kan na installatie de koppeling van het Microsoft account loskoppelen van het Windows account. Dat doe je bij je accountgegevens.

 

Omslachtiger:

Je maakt een nieuwe Windows gebruiker aan met een nieuw Microsoft account, installeer via dat account Windows 11.  Na installatie verwijder je dat hele Windows account en dus ook het Microsoft account van de computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, Pionewbie zei:

Omslachtiger:

Je maakt een nieuwe Windows gebruiker aan met een nieuw Microsoft account, installeer via dat account Windows 11.  Na installatie verwijder je dat hele Windows account en dus ook het Microsoft account van de computer.

Zie hier de instructie:

 

Als je dit wachtwoord maar niet gebruikt: 50KloteGekookteBloemkolenDieUinUwGatKanStekenAlsMij nWachtwoordNuNogNietGoedIsKutverdomme

aangepast door Mojo
  • Bedankt 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Frans B zei:

Zonder een internet aansluiting installeren. Dan wordt er wel een user account gevraagt, maar geen microsoft account. Daarna kan hje gewoon je netwerk aansluiten.

Dan kun je dus gewoon je lokale user gebruiken?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Mojo zei:

Zie hier de instructie:

 

Als je dit wachtwoord maar niet gebruikt: 50KloteGekookteBloemkolenDieUinUwGatKanStekenAlsMij nWachtwoordNuNogNietGoedIsKutverdomme

en dan het paswoord ingeven en de meldung "Uw wachtwoord voldoet niet aan onze policy. Probeer opnieuw."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-2-2022 om 16:52, Pionewbie zei:

Er zit trouwens verschil tussen home en pro versie, bij pro heb je geen Microsoft account nodig,

en toch heeft het ook voordelen om een account aan te maken

omdat je je kan aanmelden op 4 windows pC's thuis of op het werk met de toegang tot de windows mail account en onedrive

 

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Tonskidutch zei:

en toch heeft het ook voordelen om een account aan te maken

omdat je je kan aanmelden op 4 windows pC's thuis of op het werk met de toegang tot de windows mail account en onedrive

 

Voor zakelijk gebruik heul erg handig

  • Like 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...