Ga naar inhoud


Medion TV - CanalDigitaal


Sienhom

Aanbevolen berichten

Dacht je dat je de satellieten kon ontvangen met een natte vinger?

Maar wat voor een abonnement heb je eigenlijk bij Canal Digitaal? Misschien de Smart TV app?, zie: https://www.canaldigitaal.nl/tv-app/smart-tv/#faqs-inner

Dan heb je geen schotel nodig alleen een fatsoenlijke internetverbinding. Ik weet alleen niet of dat ook in het buitenland werkt.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Dat bovenstaande antwoord behoeft enige toelichting voor de topic starter.

 

In het buitenland, waar de Nederlandse zenders niet op de kabel zitten kan je die programma's ontvangen via satelliet.

 

Je hebt dan een schotel nodig die uitgericht is op de Astra 3 satelliet.

Dat is niet dezelfde satelliet positie waarop de duitse zenders uitgezonden worden.

 

De programma's op satelliet zijn gecodeerd, je kan ze zichtbaar maken met het CI module wat in bezit is.

 

Wanneer er geen schotel aangesloten is op de tv, welke schotel op Astra 3 uitgericht moet zijn, zal je geen Nederlandse programma's kunnen ontvangen.

 

 

  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Sprietje zei:

Dacht je dat je de satellieten kon ontvangen met een natte vinger?

Maar wat voor een abonnement heb je eigenlijk bij Canal Digitaal? Misschien de Smart TV app?, zie: https://www.canaldigitaal.nl/tv-app/smart-tv/#faqs-inner

Dan heb je geen schotel nodig alleen een fatsoenlijke internetverbinding. Ik weet alleen niet of dat ook in het buitenland werkt.

Ik heb geen idee hoe ik satelliet kan ontvangen, vandaar mijn toppic.

 

mijn hart ligt in de zorg!!

ieder zijn ding.

 

tv app hebben we ook geprobeerd. Het volgend probleem is dat die k*t medion niet samen gaat met iPhone, alleen met Android. En de app kan ik niet downloaden op de tv🤯

 

in ieder geval bedankt voor je reactie en tijd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
2 minuten geleden, RicardoBelli zei:

Oke sorry dan word het niks mits hij in de grensstreek  woont .

Hij?😎

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, acguest zei:

Maar ik vermoed sowieso dat deze toestelen een kanaallijst van CD/TVV niet inladen kunnen

Hallo.

Als de ontvanger/tv fastscan niet ondersteunt kun je als een CAM803 hebt de module de zenderlijst laten laden.

 

Zenderlijst CAM803 gebruiken
Ondersteunt je TV of ontvanger niet standaard de Canal Digitaal zenderlijst, dan kun je gebruik maken van de in de module ingebouwde zenderlijst. Volg hiervoor de volgende stappen:

Plaats de CAM803 in je TV of ontvanger
Kies in het menu om het Operator Profile te laden van de CAM, de zenderlijst wordt nu via de CAM803 in de TV of ontvanger geladen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

TS heeft geen schotel aangesloten op de tv en daarom geen beeld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En om die zenderlijst via de CAM803 te kunnen laden moet de TeeVee wel CI+1.4 ondersteunen.. De meeste doen dat (nog) niet…….

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...