Ga naar inhoud


online gokken


gerrit B

Aanbevolen berichten

De laatste tijd wordt er in de kamer druk gesproken over het beperken van het aantal gokreclames.

Je wordt dan ook bijna doodgegooid met alle reclames om je maar tot gokken over te halen en bij de een is het nog mooier en makkelijker dan bij de ander.

Een prima initiatief om dit aan banden te leggen maar wat schets mijn grote verbazing, het is volgens mij juist de Nederlandse overheid die je overstelpt.

Vaak zie je dan een logo van "de Nederlandse loterijen"

Kijk je dan wat daar allemaal onder valt dan is dat

- nederlandseloterij

- staatsloterij

- miljoenenspel

- lotto

- eurojackpot

- luckyday

- winkel.toto

- krasloten

en wie heeft nu steeds in vrijwel elke reclameblok een jackpot die kan oplopen tot 120. miljoen of heb je nog 3 dagen om een lot te kopen en moet je krassen, krassen, krassen?

 

Zou de Nederlandse overheid dan niet eens de hand in eigen boezem moeten steken?

 

 

 

 

  • Like 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Aan dit soort reclames erger ik me ook, gokken mag alleen als je 18 jaar of ouder bent, maar overdag wordt er er al mee doodgegooid.

 

Net als overdag in de reclameblokken al reclame wordt gemaakt over de films van die avond.  Ze zijn voor 16 of 18+, maar waarom overdag hier al over berichten als ook 10+ kijken?  Dan zie je de meest "smaakmakende" scenes al, die juist 18+ zijn, Bijv, overdag op NET5 kijk ik weleens met mijn kleindochter naar "Idioten op de weg" tussen 11.30 en 14.30. Leuk en vermakelijk hoe een stelletje bezopen bestuurders allerlei stunts uithalen om zo snel mogelijk een LADA aan gort te rijden, (sssssst, wij gokken altijd van welke kant de aanstichter komt :) ) maar waarom in de (lange) reclamenblokken scenes uit die film ven 18+ uitvoerig te laten zien?  Dat vraagt erom om het allemaal op te nemen, een uur later te kijken en bij reclames door te spoelen, je komt meestal nog gelijk uit ook.

 

aangepast door joker55

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, gerrit B zei:

Zou de Nederlandse overheid dan niet eens de hand in eigen boezem moeten steken?

Nee dat moeten ze niet. Dit is weer een superbeslissing op Europees niveau genomen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Mojo zei:

Nee dat moeten ze niet. Dit is weer een superbeslissing op Europees niveau genomen.

Kan wel zijn maar als de 2e kamer beslist dat de reclames minder moeten dan schieten ze zichzelf in de voet want dan mogen hun eigen reclames ook niet meer zo talrijk aanwezig zijn.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, gerrit B zei:

Kan wel zijn maar als de 2e kamer beslist dat de reclames minder moeten

Nee, ze MOETEN. Het is geen keuze van wel of niet. Ze hebben dit al heel lang tegen weten te houden.

Nu komt de HRA aan de beurt. In ruil voor bepaalde steunpakketten moet deze weer aangepast/afgeschaft worden.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...