Ga naar inhoud


geen progammabeeld vu+ zero 4k


mate41

Aanbevolen berichten

Maar wacht eens; toe we die zero 4k vroeger opgezet hadden, had er iemand mij aangeraden een backup te maken.

Die heb ik toen ook gedaan.

Zou het interressant zijn om een restore te en wat hield die backup precies in ?

 

 

aangepast door mate41

Toroidaal T90 --- Debian --- VU+ DUO --- HDD 1T -- VTI 5.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heb het toestel beneden op de plaats waar de router aanwezig is geinstalleerd.

Ben begonnen zoals Mimisiku zij maar zonder resultaat.

Heb ook de installatie tutorial bekeken.

Heb uiteindelijk een reset uitgevoerd en herbegonnen met de configuratie.

De oscam zit erin en laatste versie geselecteerd.

Niettegenstaande is de zaak nog altijd niet opgelost. Terug af bij begin.

 

Toroidaal T90 --- Debian --- VU+ DUO --- HDD 1T -- VTI 5.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
6 minuten geleden, mate41 zei:

De oscam zit erin en laatste versie geselecteerd.

Daarmee ben je er nog niet.

Heb je oscam wel gestart?

 

Verder zal je oscam moeten uitleggen wat je wilt decoderen, je kaartlezer zal geconfigureerd moeten worden voor je kaart.

 

Gebruik daarvoor Oscam butler.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minutes ago, ceesv said:

Daarmee ben je er nog niet.

Heb je oscam wel gestart?

 

Verder zal je oscam moeten uitleggen wat je wilt decoderen, je kaartlezer zal geconfigureerd moeten worden voor je kaart.

 

Gebruik daarvoor Oscam butler.

Heb ik gezien, maar tv-vlaanderen zit er niet bij, wel canaldigital.

mvg

 

Toroidaal T90 --- Debian --- VU+ DUO --- HDD 1T -- VTI 5.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minutes ago, ceesv said:

Daarmee ben je er nog niet.

Heb je oscam wel gestart?

 

Verder zal je oscam moeten uitleggen wat je wilt decoderen, je kaartlezer zal geconfigureerd moeten worden voor je kaart.

 

Gebruik daarvoor Oscam butler.

Heb ik gezien, maar tv-vlaanderen zit er niet bij, wel canaldigital.

Of moeten de config files van de oscam butler nog altijd aangepast worden ??

 

 

Toroidaal T90 --- Debian --- VU+ DUO --- HDD 1T -- VTI 5.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gebruik die voor canaldigitaal en verander de ident voor TVV.

ident                         = 0100:00006C

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minutes ago, Tonskidutch said:

Bij het topic over de Oscam Butler van @Jürgen hebben we dat ook uitgelegd. Dus je moet wel de topics helemaal lezen @mate41

Ik heb het relas gelezen tussen mezelf en sat4all omtrent mijn vroegere vu+ 2015.

 

Ik heb mij verbonden met de vu zero maar waar kan ik die config files vinden van de oscam butler; die vraag werd daar ook gesteld.

 

Toroidaal T90 --- Debian --- VU+ DUO --- HDD 1T -- VTI 5.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Oscam butler is een applicatie in de feed, daar hoef je geen config files te veranderen.

 

Daarna ga je via de oscam webif naar de configuratie van je kaartlezer en verandert daar de ident voor tvv.

 

image.png

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, ik heb dus canadigitaal verandert naar TV Vlaanderen.

En de ident naar 100:00006C

Maar ik heb een errorvolgens mijn LOG:

  • 1970/01/01 01:09:22 29ECC5EF r (reader) TV_Vlaanderen_seca3 [internal] card detected
  • 1970/01/01 01:09:22 29ECC5EF r (reader) TV_Vlaanderen_seca3 [internal] ATR: 00 00
  • 1970/01/01 01:09:22 29ECC5EF r (reader) TV_Vlaanderen_seca3 [internal] ERROR: Could not read reader->convention
  • 1970/01/01 01:09:22 29ECC5EF r (reader) TV_Vlaanderen_seca3 [internal] Error activating card.
  • 1970/01/01 01:09:23 29ECC5EF r (reader) TV_Vlaanderen_seca3 [internal] ATR: 00 00
  • 1970/01/01 01:09:23 29ECC5EF r (reader) TV_Vlaanderen_seca3 [internal] ERROR: Could not read reader->convention
  • 1970/01/01 01:09:23 29ECC5EF r (reader) TV_Vlaanderen_seca3 [internal] Error activating card.
  • 1970/01/01 01:09:23 29ECC5EF r (reader) TV_Vlaanderen_seca3 [internal] ATR: 00 00
  • 1970/01/01 01:09:23 29ECC5EF r (reader) TV_Vlaanderen_seca3 [internal] ERROR: Could not read reader->convention
  • 1970/01/01 01:09:23 29ECC5EF r (reader) TV_Vlaanderen_seca3 [internal] Error activating card.
  • 1970/01/01 01:09:24 29ECC5EF r (reader) TV_Vlaanderen_seca3 [internal] THIS WAS A FAILED START ATTEMPT No 1 out of max allotted of 1
  • 1970/01/01 01:09:24 29ECC5EF r (reader) TV_Vlaanderen_seca3 [internal] card initializing error
aangepast door mate41

Toroidaal T90 --- Debian --- VU+ DUO --- HDD 1T -- VTI 5.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je kaart zit goed in de kaartlezer?

 

Ik vermoed chip naar beneden en aan de achterkant?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minutes ago, ceesv said:

Je kaart zit goed in de kaartlezer?

 

Ik vermoed chip naar beneden en aan de achterkant?

 

Nee, heb het kaartje omgedraaid en heropgestart. Nu heb ik beeld maar niet alle zenders volgens mijn account bu TVV.

 

Ik bedank alvast iedereen die mij bij als leek geholpen heeft.

 

Toroidaal T90 --- Debian --- VU+ DUO --- HDD 1T -- VTI 5.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 minuut geleden, mate41 zei:

Nu heb ik beeld

Mooi, het begin is er.

 

Welke zenders zou je nu nog missen?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minutes ago, ceesv said:

Mooi, het begin is er.

 

Welke zenders zou je nu nog missen?

 

Ik mis nog veel zenders in feite deze van tvv BASIC. (vooral vrije zenders)

Niet basic light zoals ik ergens gezien heb.

Ik heb intussen een fastscan gedaan maar er verandert niets.

Heb ook een heractivatie van de smartcard aangevraagd.

aangepast door mate41

Toroidaal T90 --- Debian --- VU+ DUO --- HDD 1T -- VTI 5.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Welke satellieten zou je moeten ontvangen, is je ontvanger juist geconfigureerd voor je schotel opstelling?

 

welke vrije zenders ontvang je niet?

Noem er eens een paar.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...