Ga naar inhoud


extern inloggen thuisnetwerk op raspberry pi


Aanbevolen berichten

Goedenavond.

 

Deze vraag is vast al eerder langsgekomen, maar hoe kan ik extern inloggen van buitenaf.

 

Ben nu zover dat ik een poort naar de pi openzet, en middels een in de pi ingevoerd wan ip adres kan inloggen.

Maar elke keer is dat IP anders dus dat schiet niet op.

 

Voorheen kon ik dit via de vpn op de fritzbox, maar ik heb nu een Ziggo connectbox, en die heeft dat niet.

 

iemand een tip?

 

 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Heb je geen ipv-6 optie die je in kunt stellen op je modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Eindelijk-IPv6-in-Bridge-modus/td-p/869035

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Old Satterhand zei:

 

Dat heeft mijn broertje ooit eens opgelost door een oudere fritzbox op te sturen, nooit meer wat van gehoord.

 

Diefstal / verduistering noemen we dat.

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
22 uren geleden, Gerard 76 zei:

fritz moet weer terug naar kpn die mag ik helaas niet houden 

Eh, wanneer je snel bent...

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou gegarandeerd dat we inmiddels al 4 van die 7490 hebben liggen in de familie.

XS4ALL wilde die echt niet meer terug 8 jaar geleden heb ze daarover benaderd.

De mijne heb ik na wissen ook gewoon weggegeven . Let wel je moet op die oude zeer zeker een passende veilige firmware installeren.

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...