Ga naar inhoud


Heeft Ziggo Go een limitatie v.w.b de schermgrootte?


John van Dreumel

Aanbevolen berichten

Vandaag met een Alphatronic TV bezig geweest om deze ‘even’ te voorzien van een X aantal applicaties.

Ziggo Go wilde ik ook plaatsen naast Netflix. Volgens zijn baasje zouden beiden niet werken. Nou, dat gold zeker niet voor Netflix. Dat was zo gepiept.

Hoe anders bleek dat voor Ziggo Go. Daar kreeg ik de volgende melding. Op mijn IPad Pro werkt het allemaal perfect via eender welk netwerk. 
 

Is deze idioterie hetzelfde als dat Microsoft Office niet meer gratis werkt op mijn IPad Pro. Het scherm is te groot.

 

158BA972-98B4-45CC-9A5D-03BF496DB6FA.jpeg
 

Ik heb helemaal geen Ziggo thuisnetwerk maar internet van KPN. 

aangepast door John van Dreumel

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites


3 uren geleden, Tonskidutch zei:

is dat zo'n ding voor in de Camper of Caravan op 12 volt?

 


Exactement. Hoewel in dit geval niet voor een camper. Een redelijk prijzig ding terwijl de man de helft niet gebruikt. Hij had met de helft van het geld een betere kunnen aanschaffen want 12 Volt wordt niet gebruikt. Zonde van de centen.

  • Like 1

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De android TV app werkt dus alleen op Ziggo Internet. Heb hier hetzelfde probleem, want ik gebruik een Budget thuis internet verbinding in combinatie met Ziggo TV. Casten werkt dan wel.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, cheapwatcher zei:

De android TV app werkt dus alleen op Ziggo Internet. Heb hier hetzelfde probleem, want ik gebruik een Budget thuis internet verbinding in combinatie met Ziggo TV. Casten werkt dan wel.


Ik vind dat niet echt logisch, maar so be it.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...