Ga naar inhoud


BOUWVAK ZUID 12:00 uur eindelijk begonnen


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

Ja de titel doet suggereren dat ik blij ben maar dat is in z'n geheel niet zo.

 

De doorsnee medewerker kan nu de allerduurste vakantiereis waarnemen.

De wegen staan weer vol files met metselaars en tegelzetters. 😉

De bedrijven met te weinig personeel hebben geen speciale regeling getroffen om de boel draaiende te houden. De baas is al weg en neemt geen telefoon aan.

De zelfstandige als eenmansbedrijf zou nu overal lekker kunnen verdienen, helaas krijgen die ook in deze tijdsperiode geen materiaal of materieel.

 

hebben we misschien iets anders nodig qua vakantie spreiding? Of wordt het echt te warm om fysieke arbeid te verrichten?

 

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


6 uren geleden, Tonskidutch zei:

hebben we misschien iets anders nodig qua vakantie spreiding? Of wordt het echt te warm om fysieke arbeid te verrichten?

Jij werkt toch ook niet😁

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht die schrijffout nits i.p.v. niets er toe geleid hebben dat deze Dutch Mountains bezongen worden was dat niet de bedoeling.

Maar er is inderdaad genoeg te zien en te beleven in Nederland zelf. Dat heeft onze toerisme industrie misschien ook wel verdiend!

Ook in jouw buurt en dan bespaar je beslist een brandstof tank of duur trein ticket.

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien moet jij er dan ook maar eens een paar weekjes tussenuit? 

Desnoods naar de Veluwe of misschien wel naar een waddeneiland. Doe eens gek !

 

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ken je dat verhaal van Tonskidutch die naar Engeland ging?

Hij heeft Engeland niet gehaald.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Tonskidutch zei:

Mocht die schrijffout nits i.p.v. niets er toe geleid hebben dat deze Dutch Mountains bezongen worden was dat niet de bedoeling.

Maar er is inderdaad genoeg te zien en te beleven in Nederland zelf. Dat heeft onze toerisme industrie misschien ook wel verdiend!

Ook in jouw buurt en dan bespaar je beslist een brandstof tank of duur trein ticket.

Ik ben a.s zaterdag in Maastricht🥂

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-8-2022 om 12:05, Tonskidutch zei:

Of wordt het echt te warm om fysieke arbeid te verrichten?

Ik zou de gehele vakantie doorwerken ivm. wat grotere klussen en het dan grotendeels stilliggen van de bedrijven, maar met de hitte toch noodgedwongen rustiger aan moeten gaan doen.

Heb nl. nog een paar klussen waar ik wat databekabeling aan moet leggen (in totaal 15 Km kabel) op 6 en 8m hoogte.

Maar vanaf zo'n 11.00 uur is het vaak boven de 40 graden boven in de kap en dat is gewoon niet vol te houden.

Dus dan is het werken van 6.00 uur tot ongeveer 11.00 uur en dan wat anders gaan doen maar met een warme nacht dat het niet of nauwelijks afkoelt gewoon helemaal niet aan het werk gaan.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mereltje

Er zijn echter geen heel fascinerende Limburgse Bierbrouwers meer behalve de semi professionele hobbyist die geen afzetmarkt heeft.

Een opwelling van de bierbrouwkunst is het bierproeflokaal of zo als ze zich profileren "Stadsbrouwerij De Maastrichter Maltezer" aan de voormalige Ridder Brouwerij op de Oeverwal - Wyck.

succes

aangepast door Tonskidutch
gericht aan

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...