Ga naar inhoud


De klimaatpsycholoog


Psychosammie

Aanbevolen berichten


Het is zinloos over links en rechts te spreken. Deze termen hebben hun betekenis verloren.

We komen wel steeds meer in een situatie waarbij het bestuur steeds meer uit technocraten bestaat.

Kijk maar eens naar deze video en vorm dan je eigen mening, over wat er gaande is.

https://cafeweltschmerz.nl/videos/the-control-state-shohreh-feshtali-en-ken-van-ierlant/

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indoctrinatie, links, rechts, klimaatpsychologen zomaar wat termen die de afgelopen dagen in dit topic zijn gebezigd. Als ik dan op basis van sommige reacties wat conclusies moet trekken dan word ik als  NPO-kijker een linkse hoek ingetrokken, sterker nog links-geïndoctrineerd, is het normaal als ik tegels in mijn tuin heb in plaats van gras en hoef ik me niet te schamen als ik het vliegtuig pak. En wanneer dat wordt geïnterpreteerd als angst aanpraten, dan ben ik op mijn beurt bang dat die angst voortkomt uit onwetendheid.

 

Laat ik het van de andere kant bekijken, als ik RTL 4 t/m 8 bekijk, SBS 6 en andere "rechtse" meuk, dan ben ik blij dat ik op NPO-niveau word aangesproken en als kijker serieus word genomen.

 

Ik hoop tenslotte Psychosammie dat je het onderwerp bent gestart om het stevig en uitdagend aan te zetten. In dat geval zou ik er om kunnen lachen. Mocht dat niet het geval zijn dan adviseer ik je om het gedeelte "ammi" uit je nickname weg te halen en hulp te gaan zoeken..903433305_Arctischijs_0.jpg.2a1a36fb1a08d50f360d9c81e4fee0ea.jpg

 

Groetjes uit Den Bosch en hopend op een Elfstedentocht...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook jij hebt het niet begrepen. Het gaat er niet om of opwarming wel of niet waar is maar om de manier waarop het ons door de strot gedouwd wordt. 

 

Daar krijg je dit soort softies van

https://schooltv.nl/video/klimaatdepressie-somber-of-depressief-door-klimaatverandering/

 

  • Bedankt 2
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt mij een goed idee dat enkele, van de respondenten (wie de schoen past, trekt ´m aan) een berichten-psycholoog consulteert, of wellicht een "off topic"-psycholoog.

aangepast door waterpas
taalfout
In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is niks mis met links, reuze handig als je moet oversteken. En dan met alle respect, ik kan mij vinden in je reactie´s maar, "houden van schapen" lijkt mij ook een aandoening, en daar ga je het mét psycholoog ook niet mee redden. Heb je de poten van een schaap wel eens goed bekeken, 3 stuks zijn al voldoende en passen perfect onder een bijzettafeltje. 😅 Ach ja, de schepper, had tijdens zijn schepping de duim als leerstoel, en daar zitten ook poten onder.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Waterpas,

 

Ik heb zojuist een aantal berichten van je gelezen met name over goedkoop tanken in het buitenland. Laat ik het zo stellen dat nuance voor jou een aandachtspunt is. Maar ja dat is inherent aan het geven van meningen op fora. Als je met een waterpas nuance zou kunnen meten, is er voor jou nog wel het nodige werk aan de winkel…

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Schaapliefhebber", weinig gevoel voor humor, daar kan ik erg om lachen

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou misschien een welkome aanvulling zijn als er nu ook nog eens Reclame Psychologen zouden zijn.

Die ons raad en advies geven hoe we moeten denken en handelen.

Klopt het dat je met een pod op 30 graden hygiënisch kan wassen? Ik ben er zo verward door geraakt dat ik niet meer durf wassen op 90 graden.

😁

 

 

The Voice Of Experience

Fatboy Slim

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...