Ga naar inhoud


vu uno 4k se opname


Tom-17

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Waarom neem je gecodeerd op?

Gebruik je de interne kaartlezer of heb je geen losse kaart?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gaat 'redelijk' met VTi, maar ook niet 100% betrouwbaar. Als de sleutels wisselen tussen de opname en de decodeerslag gaat het mis... Ook mag het Bestandssysteem niet corrupt zijn.

Decoderen begint na 10 minuten als de ontvanger in standby wordt geschakeld. Decoderen duurt net zolang als de opname zelf.. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

CI+ helper is niet nodig voor de CAM701. Het is een CI+ module waarbij de ‘+’ functionaliteit niet is geactiveerd (al meermaals uitgelegd hier). Dit is ook de reden waarom hij op de gewone images werkt. Ik heb in OpenPli die functionaliteit niet gezien (achteraf decoderen). Maar ik gebruik het zelf niet, dus kan me inmiddels vergissen. OpenPli zit inmiddels op 8.2…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, Tom-17 zei:

waar ergens in het menu kan ik dat instellen ongecodeerd opnemen en later decoderen

 

Je kunt bij Openpli 8.2 per opname instellen of de opname gedecodeerd of gecodeerd moet worden opgenomen:

timerinvoer_opnamesoort.jpg.7f3f3002d8e7120c706dd12908cf87f1.jpg

 

Maar wellicht moet je het toegangsniveau nog eerst wijzigen in 'Expert':

Toegangsnivo_instellen.jpg.319cefe2be0f3d6f51c5353f18c9e7c2.jpg

 

Bij mij werkt dit prima met een losse kaart en OSCam. Ik beschik niet meer over een werkende CI kaart.

De opname kan daarna gewoon worden worden afgespeeld, waarbij de decodering realtime plaats vindt.

 

Of je kunt de optie [Start achteraf decoderen] gebruiken om de opname alsnog te decoderen als je die wilt bewaren:

achteraf_decoderen.jpg.a6da3e2336d34a3a16c9c857cb143ccf.jpg

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je hebt toch wel 2 antenne kabels tussen je schotel en je ontvanger lopen?

 

Probeer het eens met de laatste VTi versie, wie weet werkt het dan wel?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...