Ga naar inhoud


Amerikaanse verkiezingen en Russische inmenging


Eduard07

Aanbevolen berichten

 

https://www.upday.com/nl/poetins-kok-en-wagner-baas-prigozjin-geeft-inmenging-verkiezingen-vs-toe

https://f7td5.app.goo.gl/66ZxE7

 

En Trump en zijn blinde volgelingen maar ontkennen.

Maar wel blijven zeuren over "Hunter Biden's laptop".

 

Feiten doen er niet (meer) toe bij de Trumpianen.

 

 

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


De opzet was en is het westen totaal te ontregelen.

Dat is met de verkiezing van Trump al volledig gelukt. En gaat binnenkort aldaar nog erger lukken. En ook hier in Europa, vrees ik. Net als in 1939.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, minplus zei:

En ook hier in Europa, vrees ik. Net als in 1939.

Ik zag vandaag een boek in de winkel liggen:

https://geschiedenis-winkel.nl/p/dubbel-zondebok/

 

Parallellen te over.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trump is WEF, Poetin is WEF, Macron is WEF, Rutte, Kaag, Maxima en nog een hoop van die puppets is WEF, Ursula von der Leyen is WEF...

Ga zo maar door, het is een psychologische oorlog waar we in zitten, maar je moet het wel zien... Ze zijn in ieder geval goed in chaos creëren

Alle bovenstaande namen zijn mij ome Klaus Schwab geweest en spelen allemaal het spel mee.

Ook Hunter Biden met zijn laptop...

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is vrij zeker dat de republikeinen de tussentijdse verkiezingen winnen, waarna Biden vleugellam geslagen wordt voor de rest van zijn ambtstermijn.

Daarna wint Trump terug de presidentsverkiezingen, en breekt er een burgeroorlog uit waarbij de conservatieven de progressieven uitmoorden.  

En Trump staat erbij en keek erna. "America is great again".

Hierna wijzigt hij de grondwet en blijft hij nog 20 jaar aan de macht. En de rest van de wereld kan oprotten.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Jean-Claude zei:

Zeer verhelderende analyse

 

Gewoon een jankverhaal van iemand die pas ik de States woont en niets begrijpt van wat Amerikanen politiek noemen.

En dan ook nog eens alleen maar citaten van zichzelf plaatst.

Ik had de Belgen hoger ingeschat, maar ik zie dat ik mijn mening moet bijstellen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Old Satterhand zei:

 

Laat je toch niet gek maken door die zelfverklaarde Amerika kenners.

Die schrijven gewoon wat de mensen graag willen lezen, anders hebben ze geen werk.

 

Waarom probeer je deze draad dood te laten lopen?  

 

41 minuten geleden, Jean-Claude zei:

Als je 6 jaar "pas" wil noemen.....

We zien wel hoe het daar afloopt, maar ik heb er geen goed gevoel bij.

 

Ik vrees ook dat de Republikeinen geen democratisch spel (meer) willen spelen. Het is een definitieve greep naar de macht. De bewondering voor Poetin is onmiskenbaar en zorgelijk groot bij deze zogenaamde GOP. En inmiddels speelt Elon Musk een deuntje mee met zijn "stemadvies" en Twitter-aankoop.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...