Ga naar inhoud


nieuwe dreambox


ikkuniet

Aanbevolen berichten

De Ziggo 1.4 CI+ van Quantis

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mannen ,bedankt allemaal voor de info, ben dus even naar een winkel gegaan en wat bleek die hadden een VU+zero 4k verkocht, maar de man kon er niet mee omgaan, die heeft hem weer teruggebracht, na 1 dag, we gaan er maar van uit dat ze niet liegen 140 euro, en die draaid momenteel bij mij thuis precies hetzelfde als de dm500hd, maar ik had cccam nodig, en dat schijnt niet te draaien op een box met arm cpu, logisch me kaart deed het ook niet,  oscam erin , opzoek gegaan naar de cccam instellingen doet het ook weer als vanouds, 😁😋 pli 8,3 en motor ingesteld en weer kijken , dus allemaal bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-12-2022 om 12:20, Mimisiku zei:

De CI 1.4 werkt ook in de bestaande config m.u.v. de KPN CI+ 1.4. Deze heeft een ander certificaat en de PCE beveiliging..

En toch word deze herkend in de XP100 met OpenATV 6.0

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De KPN CI+? Of de Quantis 1.4? De XP1000 is een single DVB-S2 tuner. Die doet noch kabel noch Digitenne (of je zou een externe USB tuner moeten hebben aangesloten).

Hier heeft niemand de bewuste KPN CI+ module werkend gekregen op OpenPli 8.1 / 8.3 op de VU+Ultimo4K/VU+Duo4Kse…

Zelf ooit gevraagd of ik een KPN CI+ module van iemand mocht testen. Nooit gelukt..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-12-2022 om 14:03, Mimisiku zei:

De KPN CI+? Of de Quantis 1.4? De XP1000 is een single DVB-S2 tuner. Die doet noch kabel noch Digitenne (of je zou een externe USB tuner moeten hebben aangesloten).

Hier heeft niemand de bewuste KPN CI+ module werkend gekregen op OpenPli 8.1 / 8.3 op de VU+Ultimo4K/VU+Duo4Kse…

Zelf ooit gevraagd of ik een KPN CI+ module van iemand mocht testen. Nooit gelukt..

Ik krijg de module in geen enkele image voor de DM920 aan de praat. Zelfs OpenATV 6.0 laat niets zien in de dreambox. Wel in de XP1000

Wat is er dan zo anders aan OpenATV 6.0 voor die 2 boxen?

 

 

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er wordt wel vaker een en ander door elkaar gehaald als het CI+ en de ondersteuning in Enigma2 Receivers betreft.

Maar het is een feit dat het image OpenATV voor twee verschillende merken satelliet receivers natuurlijk wel een andere build kent.

Die is dus "build" ofwel gebouwd voor een specifieke hardware.

 

Maar als die CI+ van KPN in de XP1000 herkent wordt, is het nog niet zeker of je de DVB-T2 zenders ook kan decoderen op diezelfde XP1000.

 

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat gaat nooit werken.. Die box kent geen H.265/HEVC..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Mimisiku zei:

Die box kent geen H.265/HEVC..

En daar kwam ik te laat achter. USB DVB-T2 stick is onderweg. Maar wellicht kan ik dat wel zien als de KPN CI zijn datum update krijgt.

 

Maar goed weer terug naar Ikkuniet met zijn VU+ zero😁

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...