Ga naar inhoud


4k


ikkuniet
Ga naar oplossing Opgelost door ikkuniet,

Aanbevolen berichten

ik ben uiteraard even wezen kijken bij king of sat voor uhd kanalen, maar dit is niet up to date BV op hun lijst komt op 0,8 intelsat/ thor nasa tv fta voor , ik heb uiteraard even deze sat gedownload maar geen nasa tv en op 19,2 UHD1 by astra gedownload werkt wel maar 1200 kanalen doorspitten, is er niet ergens een lijst met uhd kanalen

 

aangepast door ikkuniet
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Probeer deze lijst eens.

Kingofsat UHD lijst

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
15 minuten geleden, ikkuniet zei:

maar dit is niet up to date BV op hun lijst komt op 0,8 intelsat/ thor nasa tv fta voor , ik heb uiteraard even deze sat gedownload maar geen nasa tv

Toch is de lijst wel up to date, ik ontvang wel Nasa TV UHD op 0,8 west.

Ook 4k Heritage is door mij te ontvangen op 0,8 west.

 

image.png

 

nasa.jpg

 

4k heritage.jpg

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Schotel te klein?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet zenders inlezen, niet downloaden. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 uur terug, ikkuniet zei:

zou het niet kunnen dat de lijst die ik gebruik al een oude lijst is qua satelieten?

Wanneer die transponder niet voorkomt in jouw lijst, wordt die niet gescanned.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wat @youriyaangeeft, in het menu "handmatig zoeken" de transponder gegevens invullen en dan die transponder scannen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de volgende actie die ik heb gedaan, heb mijn zenderlijst opgeslagen en via  dcc etc/tuxbox  satellites.xml opgeslagen

toen heb ik draaibaar van hans in de box gestopt, deze satelite.s xml opgeslagen 

Mijn eigen zenderlijsat weer in de box gestopt en etc/tuxbox sattelites.xml overschreven met die van hans

978 kanalen maar geen nasa, boel nagekeken freq 12687 genoeg maar geen symr 28000 maar 27500

toen maar handmatig de transponder ingegeven  en helemaal niks

Wat nu

1.jpg

2.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben net nog wat aan het lezen op dit forum en er vroeg er 1, item hiervoor om een transponderlijst en het schijnt dat je thor op 07, en 0,8 hebt en intelsat op 1 west

dat de gibertini  zo,n hard signaal heeft dat hij wel intelsat pakt  en de rest wegdrukt, is een gedachte ,..even een foto,tje van thor intelsat signaalsterkte

3.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De FEC voor Nasa is 28800, geen 28000.

 

image.png

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...