Ga naar inhoud


Er is weinig te beleven op sat for all


RicardoBelli

Aanbevolen berichten

Er zal steeds meer en meer data door moeten, en van inbelverbinding naar glasvzel, wat als laatste ook niet meer voldoet?

Telenet wil ook hin coax boxen inruilen voor iptv bakken, gaat die het allemaal wel aankunnen.

Of het nu via sat,coax,xdsl of glasvezel is, ik vind bijna mijn gading niet. zeker niet van liniaere tv. ik opteer ook niet om diverse euro's te geven voor al die straemingsdiensten. het komt allemaal veel te duur in deze hoge kostenmaatschappij waar we in leven.

Ik heb mijn ontspanning meer en meer gevonden bij de betalende dienst spotify.

Mochten ze al kijken gelijk ik, stonden ze aan rij aan te schuiven bij de rechtbank van koophandel voor faillissementen.

Mijn tv, geeft geen uur gespeeld deze week.

Mijn schotel (vlakantenne) gaat er nog niet snel af, zolang canal digitaal er nog een beetje meer door doet.

Maar ik kijk bijna nooit. (zuur van mijn centjes).

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Toch nog wel grappig, dat sommigen hier Jarco Kriek serieus nemen.

 

In een ver verleden werkte ik (mee) aan een website met medianieuws en na een bepaalde publicatie kreeg ik een bericht van dezelfde Jarco Kriek hoe ik aan dat nieuws kwam. Hij eiste in datzelfde bericht mijn bron op. Toen ik niet snel genoeg reageerde, blockte hij mij op de gebruikelijk sociale media. Genoemd artikel komt jaarlijks in varianten terug bij Jarco voor de click bates.

  • Like 1

Groet, André

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat Jarco het goed verwoordt, alleen die laatste alinea had hij achterwege moeten laten; maar dat is mijn mening.

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jarko verwoordt niets goed, hij kopieert zijn tekst van anderen. Zijn journalistiek ‘talent’ is nul komma nul.. 

  • Like 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, D-box zei:

Ik vind dat Jarco het goed verwoordt, alleen die laatste alinea had hij achterwege moeten laten; maar dat is mijn mening.

Eens. Voor de vaste bezoekers van dit forum is het niets nieuws. Maar niet iedereen volgt het gebeuren in de satellietwereld. 

  • Like 1

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik dat bericht las en er naar sat4all verwezen werd had ik zoiets van, vraag toestemming om een link te plaatsen, en duik wat meer in de veranderingen van sat4all.com , want er wordt wel degelijk verder gedacht en gecommuniceerd dan er over geschreven is.

  • Like 1

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...