Ga naar inhoud


Spotify


Hansw

Aanbevolen berichten

Beste ,

 

Ik krijg nu een aanbod van Spotify om 2 maanden  reclamevrij te luisteren  .Is de kwaliteit ook beter .

En kun je makkelijk opzeggen zodat je niet aan een abonnement vastzit na 2 maanden 

Bij Amazon Prime kun je meteen opzeggen en nog tot het einde van de gratis periode gebruik maken van hun diensten 

Kan dit bij Spotify ook  maw afsluiten en meteen weer opzeggen 

 

P.S  De truc is vaak dat je het na  verloop van de 2 maanden vergeet op te zeggen 

 

Mvg Hans 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je kan altijd opzeggen, maar als ik mij niet vergis, moet je creditcard gegevens invullen.

Ik doe het nml met een prepaid creditcard, zodat de eventuele fraude met een minimum beperkt wordt.

Je kan on demand luisteren wat ik fijn vindt 

Ik gebruik Spotify connect, en vindt het geluid goed.

De apparatuur die je gebruikt doet ook veel.

Van mij is dat door een soundbar van 60 Watt verbonden met een glasvezel kabel.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 -de kwaliteit is vergelijkbaar aan CD kwaliteit maar via een andere codec wordt gestreamd.

2 -neen je krijgt als je opzegt dan automatisch een downgrade van de software en de api key wordt gewist > dus wacht gewoon twee maanden en maak er een kalender actie voor.

kijk naar de instellingen

Screenshot_2.png

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik luister nu naar de gratis versie  is deze kwalitatief beter van geluid 

Ja , maar ik bedoel kun je al op de voorhand opzeggen dus afsluiten en na een dag opzeggen en toch nog 2 maanden kunnen luisteren

 

Mvg Hans 

 

 

Beste Ton ,

 

Moet ik dan niet al na een maand opzeggen omdat je meestal een maand opzegtermijn in acht moet nemen .

Mvg Hans 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 uur terug, Tonskidutch zei:

2 -neen je krijgt als je opzegt dan automatisch een downgrade van de software en de api key wordt gewist >

Lijkt mij toch duidelijk?

 

Spotify wil dat jij betalend abonnee wordt.

 

Op het moment dat je aangeeft dat je geen interesse hebt is de zin van een gratis proefperiode niet meer aanwezig.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf maar eenmaal opgezegd en dat ging stante pede (latijns voor onmiddelijk) omdat ik het bij de provider gratis erbij kreeg.

Daarna ben ik weer betalend consument geworden na een provider wissel.

Gedurende de proef periode bij spotify wordt je bankrekening ook niet belast, dus wat kan mis gaan; enkel jouw tijdig opzeggen indien je er van af wilt.

 

Alle voorwaarden staan op hun website.

aangepast door Tonskidutch
blauw

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een betaalde versie van Spotify en Qobuz er later naast gehad op proef. Spotify heeft wel het meeste aanbod met muziek maar toch heb ik dat opgezegd vanwege de veel betere kwaliteit van het geluid van Qobuz. Je dient wel een goede stereo installatie te hebben om het verschil goed te horen. Muziek is voor mij een beleving maar als je een enorme goede DAC in  je apparatuur hebt zitten is Spotify ook zeer goed, ik heb het mogen beluisteren op een apparaat van iets van € 8000,00 alleen al het streamings apparaat bij een demo van geluidsapparatuur in de hele dure klasse, boxen van tig duizend euro per stuk met een klasse AA versterker, dus zeker niet voor mijn budget.🤪

In de auto en op een soundbar is het verschil nauwelijks te onderscheiden van elkaar. De onbetaalde versie van Spotify is klinkt matig. 

 

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, moonchild zei:

Men zegt een installatie bestaande uit hoofdtelefoon/versterker/dac vergelijkbaar is met een 10x duurdere luidsprekerinstallatie. Er zijn ook speciale zaken die enkel hoofdtefoons en toebehoren verkopen ;)

Ik heb hier van een leverancier een koptelefoon gekocht die 5.1 laat horen en natuurlijk ook top stereo geluid, het werkt prima en je hebt de beleving maar geef mij maar een stel luidsprekers om me heen.

Klinkt toch lekkerder en ik krijg niet zo'n warme oren.🤣

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interessant @moonchild

Al kan ik helemaal geen Tidal Deezer of Qobuz ontvangen op mijn Denon, die kan enkel Spotify

 

maar je begrijpt toch wel dat deze "polls" op een >audio nerd< youtube kanaal werden uitgebracht, ergo enkel voor de crème de la crème van audio gekken 😁

 

enniehoe als je de goudstukken hebt om uit te geven is het voor de liefhebber zeker de moeite waard.

Ik heb voor de gein eens een proefperiode genomen voor de HP Slice in de woonkamer die via HDMI aan de Denon hangt.

 

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...