Drs. IJzerbout Geplaatst: 17 mei Geplaatst: 17 mei Nou, ik heb toch even naar het Songfestival overgeschakeld en kwam toevallig bij het lied van Lithuania uit. Man man, wat een o n t i e g e l i j k e ROTZOOI. Gelijk weer weggeschakeld. 😳⚡️🥺 Stay delulu !
Mojo Geplaatst: maandag om 17:53 Geplaatst: maandag om 17:53 Op 17-5-2025 om 21:44, Drs. IJzerbout zei: Nou, ik heb toch even naar het Songfestival overgeschakeld en kwam toevallig bij het lied van Lithuania uit. Man man, wat een o n t i e g e l i j k e ROTZOOI. Gelijk weer weggeschakeld. 😳⚡️🥺 Even bijkomen dan met HRBRT? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Drs. IJzerbout Geplaatst: maandag om 18:27 Geplaatst: maandag om 18:27 Dat geblèr is ook niks voor mij. Krijg ik gelijk acute agressieve racekak van. 1 Stay delulu !
cookie monster Geplaatst: donderdag om 07:20 Geplaatst: donderdag om 07:20 Op 17-5-2025 om 19:47, jptd zei: Hun muziek tot en met 1975 vind ik leuk , absoluut zelfs , na 1975 is het bagger geworden !! Op 17-5-2025 om 21:44, Drs. IJzerbout zei: Songfestival Al sinds 2006 kijk ik niet meer naar dat gedoe !! Dat was het jaar toen Lordi won , ik vond het wel grappig dat zij wonnen !! Ik ben niet zo klassiek aangelegd , geen Klara , geen NPO 4 , e.d. Maar deze vind ik daarentegen een werkelijk meesterwerk: Ook het volgende vind ik een geheel klasse meesterwerk: C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Tonskidutch Geplaatst: donderdag om 07:55 Geplaatst: donderdag om 07:55 The Who , leven die nog en treden nog op? WOW Midnight Cowboy Toots Thielemans
jptd Geplaatst: vrijdag om 17:48 Geplaatst: vrijdag om 17:48 Op 22-5-2025 om 09:20, cookie monster zei: Hun muziek tot en met 1975 vind ik leuk , absoluut zelfs , na 1975 is het bagger geworden !! Helemaal mee eens.
jptd Geplaatst: vrijdag om 17:54 Geplaatst: vrijdag om 17:54 Op 22-5-2025 om 09:55, Tonskidutch zei: The Who , leven die nog en treden nog op? WOW Die gasten gaan heuuuull de wereld nog over Gaat maar door https://shop.thewho.com/pages/tour
minplus Geplaatst: vrijdag om 18:26 Geplaatst: vrijdag om 18:26 Ik zie Groningen er niet bij staan.. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen