Ga naar inhoud


W11 na laatste update geen kleine taakbalk meer


Spotvogel

Aanbevolen berichten

Voor de tweede keer, je moet toch echt is stoppen met dat selective lezen .

Je hoeft niet te reageren als iemand jouw verhaal kolder vindt, en dat geld niet voor jouw, je loopt te blairen over kolder , maar een tegenargument heb je niet

Ik stel helemaal geen windows aan de kaak, melde alleen maar dat er ook in windows, net zoals linux en de verschilende mac versies fouten zitten 

De concrete argumenten heb ik verteld, maar geen reactie , het werd erg stil.

Dus welterusten. de satelitegoden zijn je goed gezind , en voor de rest het ga je goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 hours ago, Spotvogel said:

Op zich een mooie oplossing van Penthe, had ik al iets over gelezen, maar, ik wacht nog even, kijken of er nog iets simpelers komt....

Ik heb het zelf nog niet geprobeerd want gebruik Open-Shell al geruime tijd. Maar kijk hier eens naar of dit het probleem ook oplost.

 

https://www.startallback.com/

 

of 

 

https://www.majorgeeks.com/files/details/explorerpatcher.html

 

 

 

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Op 17-3-2023 om 11:50, ikkuniet zei:

dit is 1 van de redenen waarom windows update een week na de instalatie uitschakel, door al de windows versies heen zijn er altijd wel update,s die meer slecht dan goed doen en trouwens de meeste updates zijn van toepassing op beveiligings gebeuren , dus ik denk laat iemand anders maar het proefkonijn zijn, daarna is het vroeg genoeg.

Jammer, dat je niet herkent, dat je de goede veranderingen in een update niet kan waarnemen, die zitten onder de motorkap.

 

Maar die beschermen je wel tegen kwaardaardige ontwikkelingen uit het oosten.

 

Het is te hopen, dat je geen bankzaken regelt via je computer.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 tonskidutch, kijk dat is nu het verschil tussen jouw en mij , jij roept alleen maar, ik kan het ook uitleggen . jij niet voor de zoveelste keer, je komt wel over maar echt verstand over de materie in de tijdgeest bezit je niet ,anders zou je niet zo reageren .

En ceesv update,s over beveiligingsvraagstukken zijn altijd oplossingen achteraf, want het probeem is er , er dan pas komt de oplossing, en over de bankzaken, als er mensen zijn die echt jou te grazen willen nemen, en die verstand van zaken hebben  gebeurd het toch wel , en dan maakt het jaar of?? niet veel uit. want het is toch echt niet zo, dat als je de laatste update hebt dat je dan veilig bent, want dat is toch echt niet zo, maar goed iedereen moet maar doen wat men goed denkt.

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...