Ga naar inhoud


Paramount channel met oscam mogelijk?


Ga naar oplossing Opgelost door Mimisiku,

Aanbevolen berichten

Hi,

Ik heb een multi rijk abonnement, en op de M7 gaat Paramount open.

Dit is niet het geval bij oscam.

Kan men dat oplossen met een mapping regel?

Ik zie wel geen S van Seca staan.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je bent - zoals gewoonlijk - weer lekker duidelijk.. Wat gebruik je nu precies? De MZ-102 is een gesloten Viaccess ORCA ontvanger en die kan niets met OScam. De Zero4K kan dat wel, maar dan heb je een losse smartcard nodig…

Paramount Network zit in het basis pakket en werkt gewoon met Seca codering met OScam zonder mapping.. Hoe lang nog? CDS is momenteel bezig met de uitschakeling van Seca3.. Mezzo, DreamWorks, DuckTV, Retro Music, Vivid, LeoTV en Man-X zijn nu al Nagra-Only.

A71362A2-3ED6-47B6-9F0A-5624ADCA6127.jpeg

DFF2A0B9-B3C9-4D80-8296-BB739DB85132.jpeg

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mimisiku zei:

Je bent - zoals gewoonlijk - weer lekker duidelijk.. Wat gebruik je nu precies? De MZ-102 is een gesloten Viaccess ORCA ontvanger en die kan niets met OScam. De Zero4K kan dat wel, maar dan heb je een losse smartcard nodig…

Paramount Network zit in het basis pakket en werkt gewoon met Seca codering met OScam zonder mapping.. Hoe lang nog? CDS is momenteel bezig met de uitschakeling van Seca3.. Mezzo, DreamWorks, DuckTV, Retro Music, Vivid, LeoTV en Man-X zijn nu al Nagra-Only.

A71362A2-3ED6-47B6-9F0A-5624ADCA6127.jpeg

DFF2A0B9-B3C9-4D80-8296-BB739DB85132.jpeg

Sorry, ik had het op Dreamworks.

En met de witte module en kaart?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

Dat bedoel ik dus…. Vaagheid ten top…. Dreamworks is Nagra only dus met witte CI 3.5 en kaart óf de CAM803.

73B97F41-1841-4E3D-8C82-BD393BF7CACB.jpeg

DF6E43EA-686B-463C-801F-BF1CA6FDF018.jpeg

aangepast door Mimisiku

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koffiedik kijken, maar ik vraag me af wanneer de rest volgt.

Als niemand een oplossing publiek maakt, zal het voor mij einde oscam zijn.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij niet. Ik heb genoeg andere kaarten die prima werken met OScam. CDS heb ik allang de deur uitgedaan toen de Discoveries verdwenen..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen internationale vriendenkring om dergelijke kaarten te kunnen krijgen. Hier in België weinig keus, bijna alles is hier met module, met of zonder kaart.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, sattv4iedereen zei:

Ik heb geen internationale vriendenkring om dergelijke kaarten te kunnen krijgen. Hier in België weinig keus, bijna alles is hier met module, met of zonder kaart.

 

Dan neem je toch een lijntje ergens....  

 

2 uren geleden, Mimisiku zei:

Voor mij niet. Ik heb genoeg andere kaarten die prima werken met OScam. CDS heb ik allang de deur uitgedaan toen de Discoveries verdwenen..

 

En toch heb je beeld op Dreamworks 😉 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Codxinmiddels weet je toch wel dat ik heel wat kennissen en mede-hobbyisten heb. Een kaartje lenen is echt niet zo moeilijk hoor… Wellicht komt er nog eens een M7 OScam beschikbaar.. Ik heb hier de witte CI gebruikt…. En dat geeft dan beeld..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij ook. Moest wel eerst een caid toewijzen in Common interfaces taken van mijn zero 4K.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus het is al opgelost dan?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gedeeltelijk, niet leuk, telkens je kaart wisselen voor oscam of voor de ci module.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

-Dreamworks    

-Duck-TV     

-Retro Music Televsion

-Leo TV

-Vivid TV

-Mezzo HD   (werkt nog met mapping dus deze is eigenlijk nog seca mode maar de verwijzing ontbreekt)

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...