Ga naar inhoud


Te Koop " VU+ Ultimo 4k vraagprijs 600 euro


ceesmf

Aanbevolen berichten

 

Wegens verhuizing naar appartement met alleen maar glasvezel

Inclusief 2TB HDD WD 3.5

FSB Sat Tuner

FSB Kabel tuner

DVB-T tuner

Orginele en Bluetooth AB

Quantis /Ziggo PCMCIA

Canaal Digitaal Module CI+

Totale aanschafprijs zo'n duizend euro schat ik

af te halen in Ootmarsum (Twente)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Om de details van deze ‘aanbieding’ te completeren is de datum van aanschaf misschien ook wel van belang. Dan kan de potentiële koper een afschrijving hanteren en zo een beter onderbouwd tegenvoorstel doen. Ik haak op dit moment in ieder geval af. Mijn tweede Ultimo 4K met 4 Tb harddisk, gelijke aantal / soort tuners kostte een fractie van jouw vraagprijs.

 

Je kunt beter de modules in een apart topic aanbieden lijkt mij.

Ook die brengen verhoudingsgewijs niet heel veel op. Er komen immers ook nog administratiekosten overheen. Is het een 803 of 701 module?
Afhankelijk van het type en de prijs van de modules ben ik mogelijk geïnteresseerd in de CD module. Uiteraard inclusief een overname-formulier. Stuur maar een PM.

 

 

  • Like 2

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijne was nieuw €578 met alles erop en eraan. Ik heb de CD modules ooit gratis gehad (maar dat kan bij de TS natuurlijk anders zijn). Het is een prima ontvanger maar €600 voor een 2de hands is mij iets te ‘steep’.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-4-2023 om 10:59, John van Dreumel zei:

Om de details van deze ‘aanbieding’ te completeren is de datum van aanschaf misschien ook wel van belang. Dan kan de potentiële koper een afschrijving hanteren en zo een beter onderbouwd tegenvoorstel doen. Ik haak op dit moment in ieder geval af. Mijn tweede Ultimo 4K met 4 Tb harddisk, gelijke aantal / soort tuners kostte een fractie van jouw vraagprijs.

 

Je kunt beter de modules in een apart topic aanbieden lijkt mij.

Ook die brengen verhoudingsgewijs niet heel veel op. Er komen immers ook nog administratiekosten overheen. Is het een 803 of 701 module?
Afhankelijk van het type en de prijs van de modules ben ik mogelijk geïnteresseerd in de CD module. Uiteraard inclusief een overname-formulier. Stuur maar een PM.

 

 

ik heb begrepen van hem dat deze box ongeveer 5 jaar oud is zonder doos en boekje 

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja zelf maak ik ook wel eens de fout maar het is de FCB tuner in de schrijfwijze

Quote

Full Band Capture (FCB) tuner

 

En ik heb er vorige week een DVB-C Dual FCB tuner los voor 59€ gekocht.

Als je dat vergelijkt met 5 jaar geleden toen was alles heel veel duurder bij eerste aanschaf en zeker zo een 4 TB HDD.

 

ik schat het complete toestel 375~400 euro waard met de periferie aan hardware aan boord die beslist nog 5 jaar door kan.

Het is een heel mooie receiver voor kabel en satelliet of terrestrisch en kent geen echte kinderziektes op menig Image werkt hij als een droom.

 

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 26-4-2023 om 11:13, Tonskidutch zei:

ja zelf maak ik ook wel eens de fout maar het is de FCB tuner in de schrijfwijze

 

Als je dan toch al iemand aanspreekt op een incorrecte schrijfwijze, zorg dan dat je het wel correct doet ;)

 

Het is FBC en plaats van FCB maar het heeft niets met het topic te maken.

Pli Core Member

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...