Ga naar inhoud


na activeren werkt CD kaartje niet op mijn Xtrend ET 10000 of 8000


topkeepertje
Ga naar oplossing Opgelost door ceesv,

Aanbevolen berichten

45 minuten geleden, bellejt zei:

weet niet wat oscam openpli is maar mijn oscam en de laatste versie is inmiddels 11718.Verwar je niet met cccam ?

Dat is versie 1.20 en revision 11718, dat wordt vaak doorelkaar gegooid.......

Pli Core Member

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wellicht bedoeld hij CCcam 2.3.1 maar dat is maar een gok natuurlijk. 

 

Maar zo iemand kan beter zijn CD kaart opzeggen en een lijntje nemen ergens, met een beetje geluk wordt de box voor hem ingesteld en heeft die voor een prikkie alle zenders.  Anders gaat het hem toch niet blij maken.  

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil toch ff resumeren:

 

Het bestaat gewoon niet dat hij voor een basisprijs een top pakket legaal op zijn kaart had.

Feit dat al die zenders vroeger met een @ in de naam geresolved werden zegt mij dat er een lijntje liep.

Iets wat hij later zelf ook toegaf. Hij had ooit op proef een lijntje geïnstalleerd gekregen maar besloten er niet voor te willen betalen.

De leverancier van zijn lijntje heeft vast ontdekt dat hij niet betaalde en zijn lijntje afgesloten.... of hij is compleet out of business gegaan.

Dus de zenders op zwart en de kaart natuurlijk jaren lang verkeerd om in de ontvanger gehad dus entitlements verlopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Illegale zaken  in dit geval door de wet als misdrijf gekwalificeerd zijn niet toegestaan op sat4all.

  • Like 2

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • ceesv sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...