Ga naar inhoud


Snooker WK gewonnen door een landgenoot


Gene 1225

Aanbevolen berichten


Een klassespeler, heb genoten. En blij dat Selby heeft verloren.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel mooi tornooi gezien met een fantastische Luca , tweemaal zulke remontes inzetten en met heerlijke potjes snooker , chapeau !
Afwerken met een dergelijke finale , groots !
Ik heb ontzettend genoten van de snooker de laatste dagen.
Hebben we nu twee wereldkampioenen uit de streek van Maasmechelen ?  🫢

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tonski

Er rijd er toch nog een rond aan snelheden van boven 300 km/h die opgroeide in Maaseik. 🧐

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, hij heeft het niet gehaald maar Si was ook een geweldige snookerspeler.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Con zei:

Een klassespeler, heb genoten. En blij dat Selby heeft verloren.

Jammer dat je Selby zo afserveert. Inderdaad is Luca een klasse speler ontdekt door Stephen Hendry (dacht ik).

En Si is wel een speler die we in de toekomst nog veel en vaak zullen zien. ook dat is een toptalent.

 

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Mojo zei:

Jammer dat je Selby zo afserveert. Inderdaad is Luca een klasse speler ontdekt door Stephen Hendry (dacht ik).

En Si is wel een speler die we in de toekomst nog veel en vaak zullen zien. ook dat is een toptalent.

 

 

Selby heeft zijn leven wel gebeterd maar voorheen was hij niet vooruit te branden.

Maar zoals hij de scheidrechter te kakken heeft gezet leek nergens op.

Let wel, Selby is en blijft goed maar het is gewoon niet (meer) mijn speler.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...