Moderator ceesv Geplaatst: 22 uren geleden Moderator Geplaatst: 22 uren geleden Het is geen vetpot, maar het verschil tussen een uitkering en betaald werk. Solliciteren uit een langdurige werkeloosheid is een stuk lastiger, werkgevers hebben het idee dat een werknemer dan moeite heeft om weer mee te gaan draaien in de dagelijkse routine. Ik nam liever iemand aan die liet zien de handen uit de mouwen te steken als iemand die 2 jaar thuis had gezeten. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Moderator ceesv Geplaatst: 22 uren geleden Moderator Geplaatst: 22 uren geleden 13 minuten geleden, blitz10 zei: het is geen keuzemogelijkheid meer, na 40 jaar volcontinu , is mijn lichaam op. Dat is iets wat je met een keuringsarts zult moeten bespreken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 22 uren geleden Geplaatst: 22 uren geleden Het hele topic van @blitz10 gaat over nieuwe kansen en bepaalde verplichtingen die wegens een bepaalde uitkering nodig zijn. Dan heb je Vacatures klasse A waar je eigenlijk voor opgeleid bent en jaren aan ervaring mee hebt. EN Dan heb je de Vacatures klasse B die uit je comfortzone liggen, maar mogelijk zijn. EN Slaafje Klasse C uurloon waar je de lul bent. Je kent de arbeidsmarkt niet goed genoeg en hun pooiers die als recruiters geld verdienen net als de mensensmokkelaars. Wouldn't It Be Good Nik Kershaw
Tonskidutch Geplaatst: 22 uren geleden Geplaatst: 22 uren geleden 18 minuten geleden, ceesv zei: Dat is iets wat je met een keuringsarts zult moeten bespreken. In zoverre is dat helemaal correct. Er zijn echter te weinig UWV keuringsartsen beschikbaar, zoals blijkt uit eigen ervaring en ook mediaal op nieuws en in kranten gepubliceerd. Het lijkt alsof jullie "gevestigden" de werkelijkheid uit het oog verloren hebben. Die echter ermee te maken heeft, is dagelijks ermee bezig en zoekt naar mooie banen en natuurlijk ook met een goede compensatie voor dat werk. LEEFTIJDS DISCRIMINATIE Wouldn't It Be Good Nik Kershaw
moonchild Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden 1x sollicitatie per week valt wel mee, 15 minuten werk. Ik zou de jaren tot je pensioen zien als een periode om je alvast op je pensioen voor te bereiden Dan k.om je straks niet zo voor verrassingen te staan als je ineens in een gat valt Lekker scheuren op je Fatbike, natuurlijk zonder helm VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Nou is het wel aan die case manager van UWV of Sociale Zaken voor jou om te bepalen hoeveel sollicitaties je moet plegen. Ik moest er 3 per week en mocht ook meer, als ik iets interessants zou vinden. Maar je bent er met al die vacature banken / sites zeker 4 halve dagen mee bezig om er iets passends te vinden. En je krijgt vierkante ogen van al het lezen over de inhoud van die vacatures. Zelfs de mensen van UWV of Sociale Zaken weten dat maar al te goed. Ik hoef in ieder geval niet meer, omdat ik vrijwilligers werk doe. Wouldn't It Be Good Nik Kershaw
wanderer Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden 18 uren geleden, blitz10 zei: Nou wat ben ik blij met deze uitkering, bijstand uitkering is voor mij geen optie , want dan moet ik eerst mijn zwaar verdiend spaargeld eerst maar eens ff opmaken , voordat ik in aanmerking kom voor een uitkering. simpel, richt een bv op (kosten ca 1000€) en stop daar je spaargeld in.... Samsung 40D6510WS
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Heb je wel nog boekhouding en administratie plicht en dus jaarlijks kosten. Maar het is een idee! 😁 Wouldn't It Be Good Nik Kershaw
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen