Ga naar inhoud


sollicitatieplicht UWV


blitz10

Aanbevolen berichten


Als je diezelfde 10 euro uit had laten betalen met 49,5% belasting dan had je maar €5,05 gekregen (in 2005 was het zelfs nog 55%) had je het daarna op de bank gezet dan was je nog lang niet aan de € 14,56 gekomen als de overheid vindt dat je ook elk jaar 3% rente krijgt en daar belasting over moet betalen terwijl je dat bij lange na niet krijgt en dan was die 5,05 waarschijnlijk nu zelfs nog minder geworden.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus het laten uitbetalen na de AOW gerechtigde leeftijd is van geval tot geval toepasbaar / slim.

Ik heb het "handdrukje" bewust niet in spaardepot gedaan in 2010 omdat dat voor mij financieel heel negatief zou uitpakken met een hypotheekrente van 5,4%.

 

Maar het is nu water naar de zee dragen. Want we krijgen sowieso geen goede rente op spaargeld.

keep the streets empty for me

Fever Ray

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-6-2023 om 09:12, Mojo zei:

Die vraag is/word nog niet beantwoord

ik  was  inderdaad werkzaam in een laboratorium , alleen het vervelende is/was dat ik geen opleiding heb voor labowerk.

 

ik ben  toevallig in die functie gerold, jaren geleden

 

ik heb me in de loop van de jaren in het bedrijf omhoog gewerkt door de kennis welke ik vergaard had.

Op 4-6-2023 om 09:12, Mojo zei:

Die vraag is/word nog niet beantwoord

ik  was  inderdaad werkzaam in een laboratorium , alleen het vervelende is/was dat ik geen opleiding heb voor labowerk.

 

ik ben  toevallig in die functie gerold, jaren geleden

 

ik heb me in de loop van de jaren in het bedrijf omhoog gewerkt door de kennis welke ik vergaard had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-6-2023 om 20:13, Boldor zei:

Maak het jezelf niet zo moeilijk, neem nou contact op met Werkcentrum Zuid-Limburg en laat je helpen, ze zijn ervoor je, het kost je niets en het UWV werkt hiermee samen.

Jij kent je skills het beste en draag dat uit. Zoek met die competenties naar een vacature, niet naar de vacature baantitel.

 

Dit staat op hun site:

 

 

Ik ga morgen naar het werkcentrum zuid limburg.

 

Ik heb honderd duizend vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, blitz10 zei:

ik ben  toevallig in die functie gerold, jaren geleden

 

ik heb me in de loop van de jaren in het bedrijf omhoog gewerkt door de kennis welke ik vergaard had.

Herkenbaar voor mij. Zo ben ik nu IT-er (of dat wat er voor door moet gaan)

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ervaring telt ook mee.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, blitz10 zei:

ik heb me in de loop van de jaren in het bedrijf omhoog gewerkt door de kennis welke ik vergaard had.

Hoeft op dit moment geen probleem meer te zijn.

Er zijn regelingen die opgedane ervaringen omzetten naar opleidingsniveaus en vaak kunnen instanties als het UWV ed. je daarmee wel helpen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...