Ga naar inhoud


M7 ontvanger of Denson DS1010 V3A


JPW

Aanbevolen berichten


als JPW's nieuwe kennissen 4 satelliet posities willen kijken hebben ze relatief weinig aan die geweldige fastscanlijst !

mijn favorieten staan sowieso elders

 

edit je eigen lijsten naar voorkeur

aangepast door Tonskidutch

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In de fastscan lijst staan ook zenders van de astra 2 en hotbird

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Op 18-6-2023 om 16:54, JPW zei:

Schotel denk ik aan wat ikzelf heb en tevreden ben : Cahors Visiosat Big Bisat met 4 LNB's voor Astra 1,2,3

Bij hem werkt het, dan zal het bij de buren ook wel werken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 18-6-2023 om 18:42, JPW zei:

Kijk eens bij mijn Locatie: ik woon in Spanje 😉

... niet in Belgie.

 

En ja Sprietje, jij hebt mij destijds uitvoerig en duidelijk uitgelegd hoe ik de BigBisat moest uitrichten, in Spanje tussen Caceres en de Portugese grens, waarvoor mijn dank 😉

Het zijn bijna mijn buren, dus zal een identieke schotel met dezelfde LNB's en zelfde uitrichting wel werken, durf ik te hopen.

 

Sorry voor de laattijdige reactie, even rondgetoerd aan de oostkust, en ik ben ook niet zoveel op 't forum.

Hun TV-toestel is 5 jaar en zonder CI-slot, dus gebonden aan een externe ontvanger.

En terwijl ik rondtoerde, hebben zij bij TV Vlaanderen een abo afgesloten, een BigBisat met 4 LNB's en een M7 MZ-102 aangeschaft (hun keuze).

Zaterdag alles opgesteld, en het werkt (nu).

Allen dank voor de info.

aangepast door JPW

Cahors Big Bisat - 4x Relook twin-LNB's

M7 MP-201 kreng

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, nu is het duidelijk waar je zit. Van de Astra 28,2 kun je daar niet de UK-spotbeam ontvangen, dus geen BBC, ITV, Channel 4 enz. maar wel de Europa-beam. Daar zitten ook zeker 100 zenders op maar minder interessant als op de spotbeam.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...