Ga naar inhoud


Mediaspeler X88PRO 13, iemand ervaring mee?


Con
Ga naar oplossing Opgelost door Big fellow,

Aanbevolen berichten

Vandaag binnen gekregen en op zicht ziet het er niet echt slecht uit.

Maar een handleiding/manual, echt niet te vinden.

 

Dus, heeft iemand hier ervaring mee.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als deze op de H96 Max 4K Ultra HD lijkt dat is jou kastje de 8K opvolger onder een ander naampje.

 

Deze kastjes hebben Android en geen Android TV waardoor ze als een mobiel/tablet funktioneren, die van mij die ik als aanvulling naast de Mi Box kocht lag na een week al werkeloos in de kast omdat ik niets echt op een normale manier op het scherm kreeg.

 

Waardeloos apparaat dus, misschien hebben ze aan de opvolger wat verbeterd maar ben bang van niet aangezien het nog altijd Android is en niet Android TV.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja een handleiding bij een Android box(of GSM2) ga je niet vinden.

Blijkbaar is er ook een alternatieve play store op geïnstalleerd omdat vroeg of laat de originele apps van Netflix en anderen waarschijnlijk niet meer werken.

Deze boxen zijn meestal niet goedgekeurd  door streaming aanbieders.

Dus beter een paar tientjes meergeven voor een box die wel volledig ondersteunt wordt.

 

Ik spreek uit ervaring😏

 

Mvg

aangepast door jeevanhoof

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is iig gelukt wat ik wilde.

De bedoeling was alleen om mijn muziek van mijn pc

te kunnen draaien op mijn surround systeem.

 

Ik zat te tobben met de verbinding van de player maar

is vanmorgen gelukt. En meer hoeft hij van mij niet

te doen.

Via FTP kan ik de player nu benaderen en bestanden

overzetten. Met Bluethoot ging dat tergend langzaam.

(25 minuten voor 30MB). Nu gaat dat als een speer.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doet de muziek draaien van mijn PC naar Surround systeem met een kleine bluetooth zender/ontvanger van nog geen 10 euro. Ik heb alle muziek centraal staan in mijn lokale netwerk dus hoef niets te kopieren. Werkt allemaal naar behoren en prima geluidskwaliteit..

 

Wilde daarvoor eerst de Mi Box gebruiken maar dat was allemaal te omslachtig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelezen, dank maar welke is dan wél betrouwbaar?

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Big fellow zei:

Ik heb een Xiaomi Mi Box S 4k. Prima spelertje, en, zover als ik weet, zonder malware....

Heb hem besteld, dank voor de tip.

 

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...