Ga naar inhoud


Waar thema radiozenders Ziggo op internet?


Hensat

Aanbevolen berichten

Waar vind ik de standaard radiozenders van Ziggo online op internet? gaat eigenlijk over de thema kanalen zoals bijv. Nederpop, kan zijn dat het van Stingray afkomt, maar kan op Stingray niet alle kanalen vinden die Ziggo heeft. Ziggo Go heeft geen radiozenders, gaat er om dat ik af en toe via ipad of pc daar naar kan luisteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Kijk eens hier?

Wanneer ze daar niet bij zitten zal Ziggo ze niet on-line aanbieden.

 

XITE Music biedt 40 verschillende radiokanalen met elk een eigen thema, alleen bij Ziggo. Dit varieert van klassiekers uit de jaren '80 tot de hits van nu. De XITE Music app is te vinden in de App Store van de Mediabox Next en de Mediabox XL. Daarnaast zijn de XITE Music kanalen te vinden op kanaal 863 tot en met 902.

 

 

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had het al eerder ergens gelezen

Quote

Per 1 april genieten Ziggo klanten van de nieuwe radiozenders van XITE Music! Deze dienst vervangt de Stingray radiozenders, die tot 1 april beschikbaar zijn.

 bron

https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/XITE-Music-radiozenders-Nieuw-per-1-april/td-p/77654

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt ceesv, klopt die hebben ook leuke kanalen, zitten dacht ik ook op mijn samsung smart tv hoeveel weet ik niet. Via de ipad of pc lukt het niet alleen zoals jij het zegt via mediabox of tv, en tonskidutch bedankt voor de link

aangepast door Hensat
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Xite Music is de dienst die exclusief bij Ziggo wordt gebruikt.

https://xite.nl/nieuws/xite-music

 

Zoals je daar kunt lezen zou er ook een app zijn, de link leidt je naar niks en in de Play Store vind ik ook niks.

 

 

Een vergelijkbare dienst is Stingray Music, deze heeft een app, is gratis te gebruiken met reclames maar voor abonnees van Caiway, Delta, KPN, SKP, Telford, Odido, XS4All en XSYou is de app reclamevrij.

Installeer de app en ga op visite bij iemand die abonnee is bij één van de hierboven genoemde providers. Kijk in de app wat je dan moet doen.

 

Andere mogelijkheden zijn nonstop kanalen van bijv. Juke of uiteraard Spotify of YT Music.

Allemaal niet reclamevrij, tenzij je een premium abonnement afsluit, wat overigens ook bij Stingray Music kan.

 

 

aangepast door Alex1970
Typo

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...