Ga naar inhoud


Panasonic TX-55 ETSE; ik wil die maken


Kaykepika

Aanbevolen berichten

  • Kaykepika wijzigde de titel naar ik wil die maken

  • Moderator

Welkom,

 

Introductiejaar van dit scherm is 2012, het scherm is dus bijna 12 jaar oud.

 

Het lijkt erop dat het toestel in de beveiliging raakt, dat kan vele oorzaken hebben.

Het is een lcd scherm, misschien de backlight verlichting defect?

Wanneer je geen ervaring hebt met het repareren van schermen wordt het gokken voor welke onderdelen je vervangt, en dat zal het apparaat niet meer waard zijn.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hoe ter zake kundig ben je?

Openschroeven, backlight verlichting controleren.

Voeding controleren,

mainboard controleren.

 

Pas op, hoge spanningen kunnen dodelijk zijn!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja als je moet komen vragen wat je moet doen denk ik niet dat je vakkundig genoeg bent om het apparaat zelf te repareren. 

 

Gezien hoe oud die is, zou ik zeggen koop een nieuwe.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • ceesv wijzigde de titel naar Panasonic TX-55 ETSE; ik wil die maken
  • Moderator
5 uren geleden, ceesv zei:

Hoe ter zake kundig ben je?

Een antwoord hierop helpt ons te bepalen op welk niveau we met je kunnen communiceren over mogelijk oorzaken.

Ik had je al verschillende oorzaken gegeven, hoe is het met het backlight?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, dit antwoord zegt genoeg, je kan van alles willen, maar repareren gaat het niet worden.

Sorry.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...