Ga naar inhoud


Stornerings rekening anwb.


Klaas1967

Aanbevolen berichten

Zijn er hier ook mensen die hem hebben gekregen?

Op de rekening staat dat er over december niet betaald is en dat ik dat handmatig moet gaan doen.

Echter zijn alle rekeningen ( maand bedragen ) wel betaald en is deze “ rekening” dus onterecht.

War ik  vreemd vond is de naam stornerings rekening,, ik kan een bedrag storneren voor zover ik weet en niet de anwb  al met al vraagtekens en dus met de anwb gebeld die het ook vreemd vonden maar na interne navraag werd mij verteld dat het een fout van hun was, een stagiair zou op verkeerde knopjes hebben gedrukt en dit veroorzaakt hebben.

Nou ben ik misschien wel te veel achterdochtig maar mijn gevoel zegt mij dat het niet klopt ondanks dat veel van de klantinformatie juist wel klopt en dat maakt het dat wel eng dan zouden de klant gegevens op straat liggen.

We wachten verder maar af en ben benieuwd of ik nog wat over deze “fout” hoor van de anwb zoals afgesproken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Lijkt wel een phishing mail, goed dat je gebeld hebt.

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Klaas1967 zei:

maar na interne navraag werd mij verteld dat het een fout van hun was, een stagiair zou op verkeerde knopjes hebben gedrukt en dit veroorzaakt hebben.

 

Ik vind het een rare smoes en vraag mij ook af of je de echte ANWB aan de lijn hebt gehad...

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard niet reageren op het emailadres of telefoonnummer wat in de mail staat.

Zoek zelf het nummer van de klantenservice op.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best kans dat je die mail ook krijgt, ook al ben je niet eens lid van de ANWB.

Bij mij gaan inmiddels alle mail afkomstig van adressen die ik niet ken in de spambox.

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel van dat spul wat er dan toch nog binnenkomt gaat meteen in de prullenmand en die wis ik na elke sessie.

Niet geopende brieven van de Postcode Loterij is voor mij exact hetzelfde procedere. weg ermee!

Ongewenst en volg mij niet instellingen in je browser helpt een beetje om die meuk te verminderen... Maar je moet er wel wat voor doen.

Kijk maar eens naar al die cookie instellingen en alle partners... AHA erlebniss

 

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die mogelijkheden zijn er natuurlijk op heel veel email clients. Apple, Windows of Linux.

 

Je moet het echter wel uit elkaar houden wat reclame is en wat vissen is.

Omdat er regelmatig ook emails in de ongewenste inbox belanden die links in het bericht hebben die niet secure zijn, maar wel belangrijk.

 

 

 

 

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...