Ga naar inhoud


Vraag over HP Wolf Security


Jürgen

Aanbevolen berichten

Op de nieuwe HP Elitebook staat zowel Windows Defender als HP Wolf Security automatisch geïnstalleerd als geactiveerd.

Nu weet ik echter niet of HP Wolf Security een alternatieve virusscanner is zoals o.a. ook Windows Defender.

 

Nu is het in de regel af te raden om 2 virusscanners tegelijkertijd actief te hebben.

Heft iemand ervaring met HP Wolf Security en zo ja, kunnen die twee tegelijkertijd gaan draaien of anders HP Wolf Security maar dat laatste is nog niet zo simpel.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


10 minuten geleden, Jürgen zei:

Op de nieuwe HP Elitebook staat zowel Windows Defender als HP Wolf Security automatisch geïnstalleerd als geactiveerd.

Nu weet ik echter niet of HP Wolf Security een alternatieve virusscanner is zoals o.a. ook Windows Defender.

 

Nu is het in de regel af te raden om 2 virusscanners tegelijkertijd actief te hebben.

Heft iemand ervaring met HP Wolf Security en zo ja, kunnen die twee tegelijkertijd gaan draaien of anders HP Wolf Security maar dat laatste is nog niet zo simpel.

 

Het zijn beiden antivirus programmas maar in mijn opinie kun je gewoon beter Windows Antivirus/Defender gebruiken in combinatie met de gratis versie van Malwarebytes.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je Wolf eraf gooit dan moet je wel uitkijken

voor automatische verlenging na een jaar.

Tenzij Wolf gratis is.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als HP user, niet snuiver maar doorsnee gebruiker, zijn de HP producten soms een beetje overkill.

Zoals ook die health check analysis.

De Wolf security wordt door heel veel mensen gedeïnstalleerd... check internet + Reddit.

De HP support assistant is voor de duur van je garantieperiode prima. Wolf, kweetnie.

 

De basis windows bescherming is meestal afdoende, zelf heb ik van Ziggo nog de Fsecure erbij die prima samenwerkt met windows en de browsers.

De Fsecure vertraagd niet tijdens gebruik maar wel bij updates van windows zelf.

 

 

 

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...