Tonskidutch Geplaatst: 23 april Delen Geplaatst: 23 april (aangepast) Zoals de titel, had ik mijn abonnement opgezegd afgelopen jaar. Kreeg enkele weken later een email met "gratis abonnement voor de duur van 2 maanden" en dat zou ook automatisch gestopt worden na die twee maanden. Je begrijpt het misschien al, na die twee maanden heeft men mij weer met in het premium account opgenomen en heb ik zonder het te weten (is me niet opgevallen) 3 maanden incasso gehad van die gasten. Mag dat zomaar? Ik heb natuurlijk wederom mijn premium abonnement stopgezet en gek genoeg moest ik dat afgelopen dagen 3 maal doen voor ik ook echt een email bevestiging kreeg. Mag dat zomaar? In de tussentijd staan er weer heel andere voorwaarden op hun website en zou die gratis 2 maanden activatie niet voor oude premium abonnees bedoeld zijn. Dat stond niet bij hun email in 2023 die ik helaas niet heb opgeslagen. 23 april aangepast door Tonskidutch Smile Nat King Cole Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Penthe Geplaatst: 23 april Delen Geplaatst: 23 april Ik krijg ook die aanbiedingen van 2 maanden of 3 maanden gratis maar als je daar op in gaat ben je daarna gewoon weer abonnee. Dat doet ik dus niet meer. Ik denk dat dit gewoon standaard bij iedereen gebeurd en als je daarna niet gelijk opzegd is het weer een klant erbij, traag reageren is een smerig truukje dat steeds meer bedrijven handhaven zo hopen ze ook dat je het opgeeft en trouw blijft doorbetalen. Of het mag of niet ik denk dat dit het grijze gebied is. Oplossing is gewoon niet meer te reageren op hun lokkende emails die ik nu trouwens elke 3 dagen krijg. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen