Ga naar inhoud


Software gezocht. Windows 10


simp

Aanbevolen berichten

 

Hallo,

 

Ik ben op zoek naar de volgende OFFICIELE installatie cd-rom/schijven. Stuur me uw vraagprijs met verzendkosten al dan niet inbegrepen.

Windows 10 (de vroegst mogelijke versie met zo weinig mogelijk updates) Nederlands of Engels.

Licentie heb ik al. Computers worden met licentie geleverd, maar als de herstelschijf door schrijf en / of read fouten kapotgeraakt ben je met die licentie niet veel.


De installatieschijven van: Office 2021 (desnoods 2016) Om eens een frisse installatie te doen. Windows wil me altijd 365 aansmeren, maar dat wil ik niet.image.jpeg.d5131d87344922c0989d33d17836cc7b.jpeg

 


Minder belangrijk:

Autoroute van het jaar 2001 -2002 Route 66 (de dozen heb ik, de cd's zijn gestolen geweest). Specifiek deze versie./jaartal. Zowel de Benelux als Europa

image.thumb.jpeg.cedbc83c3fdcf72112530b2e6fbbc80b.jpeg

 


Als je nog oudere windows xp, 7, 8 (liest geen upgrade versies, die installeren niet) vanaf wil, stuur me uw vraagprijs. Daar heb ik ook meerdere licenties van.


Als toemaatje: Heb je nog iets leuks van software dat off-line werkt (spelletjes, beurssoftware, office, flight simulators, maar geen te moeilijke. ) Kortom alles wat werkt zonder reclame om me bezig te houden.  Geen shareware, van shareware heb ik nog wel 1000-cd's liggen. 

 

Recovery software kan ik altijd gebruiken.(dat off-line werkt natuurlijk).

Beeldverwerking? Daarmee bedoel ik vooral om reclame uit films te knippen. Ik had dat vroeger op een hdd recorder, ik denk dat dat linux was, alles gaat defect)
Videocapure (al dan niet met hardware). Om videobanden over te zetten. Maakt niet zoveel uit welk besturingsysteem.

 

Ik hou niet van software dat internet nodig heeft om te werken. 

 

Van welke leuke dingen wil je vanaf? Als de prijs correct is kunnen we een deal sluiten.


Op te sturen naar Belgie als je niet in Belgie woont. Anders is het locaal te versturen. Heb veel moeite met af te halen.


Groeten,
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste,

Voor beeldverwerking kan je videoredo gebruiken, werkt perfect.

En voor 5€, koop je capture hardware met software erbij.

Via usb.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

hoi

ik heb de win 11 pro plus office 2021 proffesional  voor je op bootable usb stick 

en win 11 pro op dvd nieuw in de verpakking 

win 10 op dvd oude versie 

zou moeten kijken wat opsturen kost naar belgie 

gr digiview 

aangepast door DIGIWIEW

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Frans B zei:

En hoe zit het dan met de activation?

google eens op filecr, daar vind je heel veel info

 

Ik heb windows 11 gekocht, maar bij gebrek aan TPM kan ik die niet zelf installeren, tenzij via een omweg. Ik heb goede hoop dat ik deze week die TPM zal ontvangen. Zal laten weten of het werkt.

 

Als je een computer koopt heb je een licentie, maar niet de diskettes. De recovery cd-rom die ik had aangemaakt werken niet.

 

Ik heb van windows 7 de upgrade;maar die installeerd enkel na een installatie van xp. Mijn compaq die gecrashed is pakt geen xp aan. die moet win7 hebben, maar wel de installatie cd rom, niet de upgrade.

 

Ik ben die merk pc's beu aan het worden. Ik zou die moeten binnen doen om te installeren. Mijn DELL is een franstalige versie, maar zonder installatie cd rom, die krijg ik niet op engels of nederlands en zo kan ik nog meer vertellen.

 

Je moet een HD kunnen installeren op een andere computer om die dan terug te zetten. De licenties staan op de computers geplakt.

 

Vele uren werk. Het is altijd beter van een nieuwe installatie te beginnen dan plakwerk van upgrades, drivers installatie. Ik heb geleerd dat als het werkt dat je ervan af moet blijven.😵😞

 

Groeten,

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, DIGIWIEW zei:

hoi

ik heb de win 11 pro plus office 2021 proffesional  voor je op bootable usb stick 

en win 11 pro op dvd nieuw in de verpakking 

win 10 op dvd oude versie 

zou moeten kijken wat opsturen kost naar belgie 

gr digiview 

Ik heb een pm gestuurd.

Dank je Die win 10 zou me zeker kunnen helpen. die office ook. Die office kan je bij microsoft nog downloaden, maar hoe lang nog? ik wil geen abonement op 365.

 

 

Groeten,

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-5-2024 om 01:14, simp zei:

Als je een computer koopt heb je een licentie,

 

Meer heb je toch niet nodig.

 

Windows downloaden bij Microsoft en instaleren.

 

Windows herkent je PC en wordt  automatisch geactiveerd.

Daar heb je niets voor nodig.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, jeevanhoof zei:

 

Meer heb je toch niet nodig.

 

Windows downloaden bij Microsoft en instaleren.

 

Windows herkent je PC en wordt  automatisch geactiveerd.

Daar heb je niets voor nodig.

 

mvg

 

Ik heb een slechte internet verbinding die regelmatig wegvalt. ik heb nog nooit een iso kunnen downloaden zonder fouten. Telkens als ik een cd-rom wil schrijven geeft het programma dat er fouten in de download zitten.

 

Wat is het toch leuk 

 

Windows installeerd de nieuwste versie en mijn LEGAAL GEKOCHTE spelletjes draaien op de oude versie. En die compatibiliteits instellingen  werken ook niet zoals je zou willen.

 

Windows wil altijd de nieuwste versie zoeken op het internet, terwijl de oude programma's perfect weken. Ik wil geen office 365, ik heb de oude VERSIE gekocht.

 

 

 

Welke rommel download je niet? zie foto

 

image.png.b0e8aaadcf8f107c79aa48e7506d2d17.png

 

 

Wat is het toch leuk solitair te spelen ZONDER RECLAME. Als ik de wifi uittrek krijg ik de volgende melding niet. Zie foto 

 

ALTIJD maar die reclame 

 

image.thumb.png.e630c2ef3cd32be43482fbf63c5268c5.png

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, simp zei:

Ik heb een slechte internet verbinding die regelmatig wegvalt. ik heb nog nooit een iso kunnen downloaden zonder fouten. Telkens als ik een cd-rom wil schrijven geeft het programma dat er fouten in de download zitten.

 

Dan ga je toch even bij een kennis wat downloaden.

Is op een paar minuten gebeurd.

 

En waarom valt je internet steeds weg?

Ik zou daar wat aan doen om te beginnen.

 

En niet teveel cookies aanvaarden, dat scheelt je ook al heel wat in reclame

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou aanraden, om die nieuwe computer eens echt te gaan bouwen en daarop de Windows 11 te installeren, dan ben je ook af van al die vreemde malware die nu op je ouwe pC kassie staat.

retorisch

Lonesome Zorro

Arno, Sofiane Pamart

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-5-2024 om 01:18, simp zei:

Ik heb een pm gestuurd.

Dank je Die win 10 zou me zeker kunnen helpen. die office ook. Die office kan je bij microsoft nog downloaden, maar hoe lang nog? ik wil geen abonement op 365.

 

 

Groeten,

 

 

ik gebruik al lang die troep van office niet meer.

gebruik libre office werkt het zelfde en nog gratis ook

mvg swa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
4 minuten geleden, swa zei:

ik gebruik al lang die troep van office niet meer.

gebruik libre office werkt het zelfde en nog gratis ook

"Het werkt hetzelfde" en "ik gebruik al lang die troep van office niet meer." is met elkaar in tegenspraak.😉

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Tonskidutch zei:

Ik zou aanraden, om die nieuwe computer eens echt te gaan bouwen en daarop de Windows 11 te installeren, dan ben je ook af van al die vreemde malware die nu op je ouwe pC kassie staat.

retorisch

ik heb tpm geinstalleerd,  win 11 vanaf gekochte echte cd geinstalleerd, werkte. 'zonder PDM niet)  werkte enkele uren perfect. Die ouwe troep is nog geen 2 jaar oud. Nieuwe HD , nieuwe TPM, 

NIEUWE HD. 

 

Ik kan een HD od SSD wisselen zonder dat er een ssd op hd moederbord zit.

 

VRIENDEN HEB IK NIET. Ik kan wel naar de BIB gaan. Niemand hoeft te weten hoeveel meloenen ik afprint. 😁 

 

 

image.thumb.png.04c664df6f9cd086104c9f05fdab4257.png

 

image.jpeg.fab241aee8a05e0f4528808cd96847ff.jpeg

 

Wat is oud? wat is nieuw?

 

TADAAM. iedereen heeft hier slecht ontvangst met smartphone of apple dure spullen.

 

 

 

image.thumb.jpeg.5d64c0454c6af942bc3ddf716ad8beec.jpeg

 

 

image.thumb.jpeg.ca9c0d04a5ab4484d8752dde073e3de5.jpeg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...