Tonskidutch Geplaatst: 26 november 2024 Auteur Geplaatst: 26 november 2024 https://manjaro.org/ bekijk de informatie op de bovenstaande website nieuwe update 25-11-2024 In For The Kill Billie Marten
Tonskidutch Geplaatst: 16 april Auteur Geplaatst: 16 april https://manjaro.org/products nieuwe update met vooral veel fixes voor het Gnome User Interface ga ik testen met pasen 😁 In For The Kill Billie Marten
Spotvogel Geplaatst: 25 april Geplaatst: 25 april Ik heb de afgelopen tijd ontelbare variaties van Linux getest op mijn Surface Go 2, uitsluitend om ze te testen op dat tablet, maar, nooit werkt het touchscreen wanneer je in de test fase op het USB sticky draait. Alleen bij Manjora Gnome..... Maar mooi kan ik het niet vinden.....😁
Tonskidutch Geplaatst: 25 april Auteur Geplaatst: 25 april Maar de KDE ofwel Plasma Gui is best wel goed. De surface Go 2 tablet ken ik niet / touchscreens ook niet dus dat zal beslist een zoektocht zijn. In For The Kill Billie Marten
Tonskidutch Geplaatst: 28 april Auteur Geplaatst: 28 april Nou heb ik het getest, maar een standaard VS toetsenbord wordt verdulleme niet herkent en daarmee is deze versie een raadsel voor me. Je kan na setup dus niet eens inloggen??? Misschien dat de support nog uitkomst kan brengen. In For The Kill Billie Marten
Tonskidutch Geplaatst: 28 april Auteur Geplaatst: 28 april AHA, ik had een stapje te snel overgeslagen bij het installeren van Manjaro 25 namelijk daar is als tweede het toetsenbord naar keuze=> daar had ik Dutch - US moeten kiezen en nu is de toetsenbord indeling weer in orde tja je moet het maar weten eerder dacht ik dat je naderhand een toetsenbord kon kiezen echter dat werkte dus niet dat moet je bij de installatie al instellen. 😉 In For The Kill Billie Marten
Mojo Geplaatst: 28 april Geplaatst: 28 april 2 uren geleden, Tonskidutch zei: Dutch - US Die ken ik niet. Ben benieuwd naar de indeling want gebruikelijk is US international in NL You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 29 april Auteur Geplaatst: 29 april (aangepast) ja toch stond het er als optie en geen US internattional. 29 april aangepast door Tonskidutch afbeelding toegevoegd In For The Kill Billie Marten
Tonskidutch Geplaatst: 3 mei Auteur Geplaatst: 3 mei Ja het ziet er allemaal prima uit de nieuwe Manjaro, maar ik kan (met heel wat ervaring en kennis over mounten) mijn NAS niet aankoppelen. Vervelend. Bij de vorige versie was dat veel makkelijker en in 5 minuten gepiept. In For The Kill Billie Marten
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 05:29 Auteur Geplaatst: gisteren om 05:29 Gisteren dacht ik , ik ga het nog eens proberen. NAS gekoppelt via Dolphin filemanager met smb://192.168.178.100/Public dan gebruikersnaam en wachtwoord van de gedeelde share. Voila hij is er. Toch weer eenvoudiger dan verwacht. Helaas heeft Ziggo iets veranderd aan de Ziggo Go app want daarmee kan ik niet meer de programma's kijken. Eerst firefox geprobeerd, dan Chrome, dan Vivaldi. Niks helpt. DRM en HTML5 werken blijkbaar niet meer. Is iemand hetzelfde opgevallen? In For The Kill Billie Marten
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 05:42 Auteur Geplaatst: gisteren om 05:42 Ik zie net op tweakers en ziggo community dat het vele anderen ook getroffen heeft en al langer ermee bezig zijn geweest. Toch raar dat ik het op OpenSuse (distro voor ik manjaro gebruikte) wel ging. In For The Kill Billie Marten
Psychosammie Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden Volgens mij wordt die Ziggo go app helemaal niet meer ondersteund. Browser gebruiken. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden Browser of app doen het beiden niet met Ziggo Go. In For The Kill Billie Marten
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden Maar wat doet het niet, geen beeld of geen geluid? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden Als ik een zender aanklik en dan op KIJK klik krijg ik na een spinner de foutmelding deze video kan niet worden afgespeeld Ik denk dat er iets met de authentificatie voor DRM misgaat op in de browsers die ik al teste. In For The Kill Billie Marten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen