Tonskidutch Geplaatst: 18 uren geleden Geplaatst: 18 uren geleden https://nos.nl/artikel/2573917-wereldwijd-bijna-miljoen-peuken-geraapt-door-nederlandse-actie fantastisch, maar hoeveel sigaretten worden gerookt en weggegooid, iemand? Quiero Conocer a Jésus Adele
Pionewbie Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden (aangepast) Quote Volgens de meest recente cijfers van het ministerie van Financiën werden er in 2021 In Nederland 8,5 miljard sigaretten verkocht. Filtersigaretten zijn de meest voorkomende vorm van sigaretten. Schatting wat ik vroeger zelf deed: ca de helft van mijn peuken thuis in de asbak, de rest werd op de grond gegooid tenzij er een asbak/vuilnisbak in de buurt was. Waren trouwens geen filtersigaretten maar zelf gedraaide, maar toch in mijn rokerstijd voor veel vervuiling gezorgd. 16 uren geleden aangepast door Pionewbie
Tonskidutch Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden Juist ja, de rokers waren niet echt goed voorgelicht en vervuilen onwetend de natuur. Nicotine is ook een dodelijk gift voor de beestjes en insecten. Waar zijn de bijen en vlinders? Quiero Conocer a Jésus Adele
Moderator ceesv Geplaatst: 15 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 15 uren geleden 15 minuten geleden, Tonskidutch zei: Juist ja, de rokers waren niet echt goed voorgelicht In de 60er jaren was deze man al volop in het nieuws met waarschuwingen tegen roken. Die voorlichting was er wel degelijk. Maar zelfs zonder waarschuwing kon je zelf bedenken dat roken niet gezond is. https://www.groene.nl/artikel/paniekverwekker https://anderetijden.nl/aflevering/679/hoe-de-rokers-zijn-verdreven Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Eduard07 Geplaatst: 15 uren geleden Geplaatst: 15 uren geleden 54 minuten geleden, Pionewbie zei: Waren trouwens geen filtersigaretten maar zelf gedraaide, maar toch in mijn rokerstijd voor veel vervuiling gezorgd. Die zware van Van Nelle was echt ziekmakende troep! Van Nelle Zware Shag XL 50g bevat 12 mg teer en 1,3 mg nicotine. Wettelijk mag een shagje van 750 mg niet meer dan 12 mg teer en 1 mg nicotine bevatten Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Tonskidutch Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden (aangepast) 2 uren geleden, ceesv zei: In de 60er jaren was deze man al volop in het nieuws met waarschuwingen tegen roken. Die voorlichting was er wel degelijk. Ja maar @ceesv, er was meer reclame voor roken dan waarschuwingen er tegen. Mijn 6e klas lagere school leraar rookte zware Shag Javaanse jongens in ons klaslokaal ( 42 kinderen één roker ) en ik moest hem die pakjes gaan halen bij de tabak zaak op de hoek als hij zijn pakje leeg had opgerookt. Het is een cultuur fenomeen geweest dat zich helaas herhaald. Met tabak peuk of e-sigaret gaat het weer hartstikke goed met alle social media influencers die het de kinderen aanprijzen. 13 uren geleden aangepast door Tonskidutch Quiero Conocer a Jésus Adele
Mojo Geplaatst: 12 uren geleden Geplaatst: 12 uren geleden 1 uur terug, Tonskidutch zei: a maar @ceesv, er was meer reclame voor roken dan waarschuwingen er tegen. Ja en voor asbest en voor benzine en voor diesel. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden Die ook. Het gaat vooral om de mensen of nog steeds kinderen en half volwassenen die het nog niet begrepen hebben. IDEM DITO alle forumleden die zomaar round-up in de tuin gooien tegen een paar onkruiden tussen de tegels. (jarenlange discussies over geweest) Quiero Conocer a Jésus Adele
Mojo Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden 9 minuten geleden, Tonskidutch zei: forumleden die zomaar round-up in de tuin gooien Schuldig 😅 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden En daar ging het ook om, je peuk zomaar weg flikkeren op straat en in de natuur. Is hetzelfde als gift stoffen dumpen. Het zij jouw vergeven als je er voorts met proactieve zorg voor ons milieu mee omgaat. alle Nederlanders hebben PFAS in hun bloed Quiero Conocer a Jésus Adele
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen