minplus Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Ik had het idee dat Bascom hier een sponsor is, een club met erg goede bewakings-spullen en buitengewoon goede service, totaal anders dan de club Very Sure die schreeuwt op de TV maar het totaal niet waarmaakt naar wat ik erover lees. Vandaag een probleempje met de Bascom, een berichtje en binnen een minuut iemand aan de lijn die het probleem oplost. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Drs. IJzerbout Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Nou, dat weten we dan ook weer. 😳😂🤗 Stay delulu !
gerrit B Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 3 uren geleden, minplus zei: totaal anders dan de club Very Sure Wij noemen ze Very duur Een systeem van inkoop nog geen 200 euro wordt verkocht of beter verhuurd voor snel zo'n 60 euro per maand en dat dan voor minimaal 5 jaar. Dan scoor je met zo'n systeem van 200 euro toch snel zo'n 3500 euro. En zeg je na 5 jaar "ik stop er mee" dan kun je niets meer met het systeem want de software is dichtgetimmerd. Maar dat heb je meer met dat soort bedrijven. Ze kopen iets in het groot in voor heel weinig, zetten er een eigen naampje op zodat het niet te achterhalen is, als niets vermoedende eindgebruiker betaal je vervolgens de hoofdprijs en tegen de tijd dat er problemen komen bestaan ze niet meer, zijn ze overgenomen, wordt het product niet meer ondersteund of wordt je met een kluitje het riet in gestuurd. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
minplus Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Vele vele jaren geleden die set gekocht en die werkt super maar toen de rietdekker een camera-steun gemold had meteen gratis een nieuwe gekregen. En bij elk probleempje meteen hulp. Nou dat weten jullie dan ook weer. Maar zijn ze hier een sponsor of vergis ik me en is dat elders? 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
gerrit B Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden dit is het beeld wat mijn camera's dus op dit tijdstip 23.27 uur geven. Links zit alleen een 5W lampje op ruim 5m hoogte voor de verlichting van het gehele terrein. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Sprietje Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 1 uur terug, gerrit B zei: Maar dat heb je meer met dat soort bedrijven. Ze kopen iets in het groot in voor heel weinig, zetten er een eigen naampje op zodat het niet te achterhalen is, als niets vermoedende eindgebruiker betaal je vervolgens de hoofdprijs en tegen de tijd dat er problemen komen bestaan ze niet meer, zijn ze overgenomen, wordt het product niet meer ondersteund of wordt je met een kluitje het riet in gestuurd. Verisure bestaat sinds 1988, dus al meer dan 35 jaar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen