Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zoek een Technisat Digiplus UHD ontvanger. Nieuw uiteraard te krijgen bij veel Duitse webshops maar geen die levert naar NL. Twee - tegen beter weten in - besteld bij A*****n. Bleken beide retouren te zijn en - dus - defect. Teruggestuurd….

• Like 1

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

Geplaatst:

google eens op 'huifkar' deze dienst brengt de Duitse goederen naar je huis, je krijgt  een adres in Duitsland.  Uiteraard tegen een kleine vergoeding.

VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90

Geplaatst:
Op 1-6-2025 om 13:58, Mimisiku zei:

Zoek een Technisat Digiplus UHD ontvanger. Nieuw uiteraard te krijgen bij veel Duitse webshops maar geen die levert naar NL. Twee - tegen beter weten in - besteld bij A*****n. Bleken beide retouren te zijn en - dus - defect. Teruggestuurd….

raad je aan deze niet te kopen  veel problemen met tv vlaanderen en canaal +nl.

decodeerd niet goed met de orginele  ci +module.

de winkel waar ik die van had heeft deze allen terug gestuurd omdat er iets met de hardware is maar voor duitse zenders heeft die geen problemen

Geplaatst:

Er is een hele serie geweest die dit probleem hadden. Na verloop van tijd stopt de werking van het CI+ gedeelte. Één van de A*****n boxen had dit ook. Of het een warmte probleem of iets anders was geen idee. In en uitsteken van de CI+ module hielp in ieder geval niets..

Ik wil gewoon een UHD ontvanger met gecertificeerde CI+ om te testen (heb ook een Technisat S5) voor dit doel

Geplaatst:
5 uren geleden, Mimisiku zei:

Ik wil gewoon een UHD ontvanger met gecertificeerde CI+ om te testen (heb ook een Technisat S5) voor dit doel

Die heb je toch al?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Uit de oude discussies over CI+ op de Duitse fora zoals Digital Fernsehen maak ik op dat het een consortium van Duitse fabrikanten en Astra 19,2 providers waren die die zooi gemaakt hebben. https://support.digital-devices.eu/index.php?article=186

Eigenlijk was deze extra beveiliging nooit bedoeld voor anderen CAM's. Maar het is helaas wel een "standaard" geworden voor Common Acces Modules.

Het ligt er natuurlijk ook aan of versie 1.3 dan wel 1.4 gebruikt wordt door de firmware van die receivers. Enkele  van die receivers krijgen al jaren geen firmware updates meer, dus zal een 1.4 versie niet meer werken.

p.s. waren destijds ook vele discussies te zien op Doctor Dish TV

We Still Grow

Gard Du Nord

Geplaatst:
19 uren geleden, Mojo zei:

Die heb je toch al?

De S5 is HD die doet geen UHD. Vandaar de Digiplus…… Die S5 doet het overigens prima..

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...