Mojo Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden 27 minuten geleden, Tonskidutch zei: je denkt dat Dracula je gebeten heeft terwijl je sliep, maar die is goed lek geprikt en het is geen tattoo Je moet ook stil blijven zitten Tonski. Volgens mij door de ader heen geprikt You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Con Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden 15 minuten geleden, Mojo zei: Je moet ook stil blijven zitten Tonski. Volgens mij door de ader heen geprikt Of zijn lichaam plaatselijk ontbonden... Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
minplus Geplaatst: 14 uren geleden Geplaatst: 14 uren geleden Een slechte prikker. Ik heb ook 2x een blauwe vlek van een dm gehad. De laatste keren was het een rood vlekje van een halve cm. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Tonskidutch Geplaatst: 6 uren geleden Auteur Geplaatst: 6 uren geleden Destijds heb ik ook al eens foto's getoond hier van mijn benen die na intravasculaire laser behandeling wegens lekkende spataderen van onder de knie tot in de lies die ook zo uitzagen met bloeduitstortingen. Omdat er per 6 cm een prikje aan de aderwand volgt met verdoving en koelende vloeistof. Dat schokte ook de Fleboloog zelve toen op controle kwam. https://nl.wikipedia.org/wiki/Flebologie De bloedanalyse van vandaag moet nog komen. Dus misschien ook een therapie. Wie weet. Mijn moeder die destijds onder de controle stond van de trombosedienst kreeg ook eens als de normale stollingswaarden onder dat normaal gezakt waren met spoed een spuitje volgens mij is dat een mix van vitamine B13 en ander Trombocyten spul. Club Tropicana Wham
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen