de vrije fries Geplaatst: dinsdag om 15:09 Geplaatst: dinsdag om 15:09 Warner Bros Discovery heeft plannen bevestigd om op te splitsen in twee beursgenoteerde bedrijven: Streaming & Studios en Global Networks. Streaming & Studios zal bestaan uit Warner Bros. Television, Warner Bros. Motion Picture Group, DC Studios, HBO en HBO Max, evenals hun legendarische film- en televisiearchieven. Global Networks zal CNN, TNT Sports in de Verenigde Staten en Discovery omvatten, gratis kanalen in heel Europa, en digitale producten zoals de winstgevende Discovery+ streamingdienst en Bleacher Report. https://www.broadbandtvnews.com/2025/06/09/warner-bros-discovery-confirms-two-way-split/?mc_cid=0fc9ca254f&mc_eid=81e698e4f0 groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
Codx Geplaatst: gisteren om 08:04 Geplaatst: gisteren om 08:04 Dit doen ze omdat het niet zo goed gaat met een aantal lineaire kanalen (oa CNN) en zo kunnen ze evt. verlies gescheiden houden van het meer winstgevende deel. Dat is beter voor de financiële resultaten. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 08:37 Geplaatst: gisteren om 08:37 Spannend die afsplitsing, ik kijk steeds minder discovery omdat het allemaal lulkoek is en herhalingen. Stool Pigeon Kid Creole and the Coconuts
Mojo Geplaatst: gisteren om 09:28 Geplaatst: gisteren om 09:28 48 minuten geleden, Tonskidutch zei: Spannend die afsplitsing, ik kijk steeds minder discovery omdat het allemaal lulkoek is en herhalingen. Programmering word inderdaad steeds minder aantrekkelijk. De zender, die zich ooit onderscheidde van anderen, past nu in het rijtje van pulp zenders. Programma's zoals Mijn Historie moment en Naked and Affraid boeien mij zeker niet You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Gerard 76 Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden CanalDigitaal heeft enkele jaren terug een, naar nu lijkt te kloppen, goede keus gemaakt door deze te saneren uit t aanbod .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen