edr Geplaatst: 15 uren geleden Geplaatst: 15 uren geleden Goedenavond allen, onlangs mobilhome gekocht met schotel/sateliet TV digicoder (SAT801 M7) waarbij de kaart ontbreekt. Ik heb met tv vlaanderen contact gehad en die wisten me te zeggen dat ik moest uitkijken naar iemand die een kaart verkoopt want dat ze geen losse kaarten meer verkopen. Volgens hun een kaart met beginnende cijfers 130.. Weet toevallig iemand van jullie waar ik aan een kaart met beginnende 130... nr kan geraken? Volgens de tv vlaanderen telefoniste zou ik de digicoder moeten vervangen door een met geïntegreerde kaart.(zijn deze beter?) kostprijs €139 de ene verwijderen en de andere instaleren en aankoppelen.
Mojo Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Zoekertje m2276141589. Wel kaartnummer checken! You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
edr Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden 1 uur terug, Mojo zei: Zoekertje m2276141589. Wel kaartnummer checken! Hey Mojo, bedankt voor de reactie. Hoe kan ik het kaart nummer checken of het fake of OK is? begin nummers 130 maar dan
Mojo Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Misschien moet je de aanbieder vragen naar het kaartnummer. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen