Drs. IJzerbout Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden Heet van de pers: https://www.n-tv.de/wirtschaft/RTL-Deutschland-kauft-Sky-Deutschland-article25863399.html 1 Stay delulu !
Tonskidutch Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden Zo zo, krijgen we hopelijk meer F1 te zien zonder abo? Mission Acomplished Lalo Schifrin
D.Quijote Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden Wel natuurlijk met gratis reklame. M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Tonskidutch Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden nou als het dat is t.o.v. een extra abonnement nemen vind ik het prima en het commentaar is stukken beter dan Alaaf Mol Mission Acomplished Lalo Schifrin
astro iris Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden Ik vrees niet altijd gratis, maar dat er wel ( soms ) te betalen zal zijn.
Tonskidutch Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden huh? hoe bedoel je dat nu? Mission Acomplished Lalo Schifrin
de vrije fries Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden De aankoop moet echter nog goedgekeurd worden door de concurrentie- en mediaautoriteiten. groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
astro iris Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden 56 minuten geleden, Tonskidutch zei: huh? hoe bedoel je dat nu? Ik denk toch niet dat voetbal formule1 en andere sporten van Sky via RTL gratis gaan zijn? Trouwens zoals bericht van de vrije vries meld, is nog niks goedgekeurd en zijn alle speculaties voorlopig overbodig.
bellejt Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden DPG Media, het mediabedrijf achter onder meer VTM, HLN en Q-Music in ons land en Algemeen Dagblad, NU.nl en De Volkskrant in Nederland, neemt RTL Nederland over. Dat maakte de Nederlandse mededingingsautoriteit ACM zonet bekend. Dat is een belangrijke stap in tv- en streaminglandschap: “We gaan Videoland verder uitbouwen”, zegt Erik Roddenhof, CEO van DPG Media. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden RTL bestaat in meerdere soorten en smaken. Overigens net zag ik dat RTL door DPG media is overgenomen. Maar RTL Deutschland is weer een andere tak... Mission Acomplished Lalo Schifrin
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen