wortellica Geplaatst: 12 uren geleden Geplaatst: 12 uren geleden The prince of darkness is niet meer, rip ozzy!
Drs. IJzerbout Geplaatst: 12 uren geleden Geplaatst: 12 uren geleden Was niet zo mijn genre. Een hoop rotherrie en geblèr. 2 Stay delulu !
Frans B Geplaatst: 12 uren geleden Geplaatst: 12 uren geleden Hij was heel goed. En met z'n apparte zang. Vaak naar geluisterd. System Administrator (niet van deze site)
wortellica Geplaatst: 11 uren geleden Auteur Geplaatst: 11 uren geleden 12 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Was niet zo mijn genre. Een hoop rotherrie en geblèr. Smaken verschillen ( gelukkig )
Gene 1225 Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden RIP Ozzy, en een paar dagen geleden nog zo'n groot afscheidsconcert gegeven met de originele band. Respect voor iemand die het 50 jaar heeft volgehouden en meer chemicals dan bloed in zijn aderen heeft gepompt. Zullen we dan toch maar terug gaan naar het nummer waarmee het allemaal begon in 1970: 1 Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Drs. IJzerbout Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden Ik heb dat het saffiertje in mijn pickup niet aangedaan. 😂😂 Stay delulu !
moonchild Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden rip Ozzy Lekker scheuren op je Fatbike, natuurlijk zonder helm VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Moderator ceesv Geplaatst: 10 uren geleden Moderator Geplaatst: 10 uren geleden Onvoorstelbaar dat hij met zijn levenswijze het nog zo lang heeft uitgehouden. Ik heb met bewondering naar de serie gekeken over zijn levenswijze. Toch nog 76 jaar oud geworden. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen