Hansen Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Klopt helemaal. Leuk ze nog eens terug te zien.
Sprietje Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Ik heb er nooit problemen mee gehad dat hij ook signaal via de achterkant ontvangt. De voor/achterverhouding zou tussen de 25 en 40dB liggen volgens de specificaties. Waar ik wel problemen mee had is dat er spikkels in beeld kwamen als het flink hagelde. Dat kwam doordat de hagel op het periodiek logaritmische vlakke deel op de antenne sloegen.
Hansen Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Leuk dat je er ook ervaringen mee had, zelf heb ik eigenlijk ook geen last gehad van signaal langs de achterkant. Maar herinner me klachten van anderen daarover. Met hagel heb ik geen herinneringen aan, mogelijk geen hagel geweest terwijl ik keek. Weet nog wel dat toen Philips de boel overnam, de platte aluminium platen werden vervangen voor ronde staafjes. Wat natuurlijk veel goedkoper was, maar wel minder effectief.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen