OFDM Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden 9 uren geleden, cookie monster zei: DVB-T2 , het zijn zowat spotbeams , en ook de codering , een ware pest !! En DVB-T2 Vlaanderen bestaat niet meer , en kleinere extra reden !! Analoge Radio LW-AM-SW vind ik nog wel een beetje leuk om te checken !! Dat klopt helaas. In Nederland wordt 256qam modulatie toegepast bij ca. 10 kW gemiddeld. Wanneer ik dat vergelijk met Duitsland heb je wel 10 dB verschil en dat is fors, navenant een kleiner bereik. Een forum vriend in Engeland heeft NL TV opgegeven na een minuut ontvangst in 10 jaar. Iemand aan de kust ontvangst het nog wel een aantal keer per jaar voor langere tijd. Ja het is heel spijtig dat Vlaanderen is uitgeschakeld en dat lot staat ons ook te wachten in waarschijnlijk 2030. Wat Duitsland gaat doen is iets minder zeker. Ik denk daarom dat je in Vlaanderen meer hebt aan Engeland met nog veel DVB-T, Luxemburg, Duitsland en Frankrijk. Meeste DX zijn zeker de radio banden. Ik heb plezier van LW en MW in de werkauto. Zeker 198 KHz zo lang die nog uitzendt.
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 2 uren geleden, OFDM zei: Ja het is heel spijtig dat Vlaanderen is uitgeschakeld en dat lot staat ons ook te wachten in waarschijnlijk 2030. Wat Duitsland gaat doen is iets minder zeker. Los van ontwikkelingen inzake energie en hybride oorlogsvoering kun je dat nog niet voorspellen. Denk maar terug aan die betaalde wappies die 5G antennemasten in de fik staken tijden corona pandemie. Zenders platleggen was de leukste hobby van de Russen tijdens de koude oorlog. En alles achter abo's zetten was de leukste hobby van de Amerikanen na 2000. Remember Russia Fischer Z
OFDM Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden (aangepast) 36 minuten geleden, Tonskidutch zei: Los van ontwikkelingen inzake energie en hybride oorlogsvoering kun je dat nog niet voorspellen. Denk maar terug aan die betaalde wappies die 5G antennemasten in de fik staken tijden corona pandemie. Zenders platleggen was de leukste hobby van de Russen tijdens de koude oorlog. En alles achter abo's zetten was de leukste hobby van de Amerikanen na 2000. 100% zeker is het niet maar in heb voorkennis. Er kan altijd een wonder gebeuren zoals de publieke omroep die graag door wil gaan met FTA DVB-T2. Platleggen doet Rusland volop met GPS ik denk wel 24/7! 1 uur geleden aangepast door OFDM
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen