minplus Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Die koerier in Zutphen is tuig en in Limbabwe deugen sommigen zo te zien ook niet. Heerlijk dat ik hier in de Drentse dreven al jaren geen probleem heb met bezorgers van welke firma dan ook. Ze leveren het netjes af ook al moeten ze ver omrijden en de laatste zeer zeker. Moet erbij zeggen dat de brievenbus hier op de vlakte niet zo'n oud klepgeval meer is met de opening boven waar je de gekste dingen in kunt gooien maar ook bij een storm met regen de klep opwaait en je post zeiknat en onleesbaar of met dure dingen kapot is, dus eentje met een klep aan de voorkant. Vriendelijke provincie met vriendelijke bezorgers? 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
gerrit B Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Dacht gehoord te hebben dat een bezorger in het buitengebied toeslagen op de normale tarieven krijgt omdat ze verder moeten rijden en dus minder poststukken per dag kunnen bezorgen. Was ook altijd al zo als je een krantenwijk in de stad/dorp had of een krantenwijk buitenaf. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
minplus Geplaatst: 28 minuten geleden Geplaatst: 28 minuten geleden Zutphen en Limbabwe zijn buitengebieden. Ben benieuwd waar je dat van die toeslagen gehoord hebt. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Mojo Geplaatst: 25 minuten geleden Geplaatst: 25 minuten geleden 2 minuten geleden, minplus zei: Zutphen en Limbabwe zijn buitengebieden Zo hé, heel Limburg als buitengebied bestempeld. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
gerrit B Geplaatst: 22 minuten geleden Geplaatst: 22 minuten geleden Euuhhhhhh blijkbaar nog nooit in Zutphen geweest? Zutphen heeft toch zo'n 50.000 inwoners en dat is toch zeker geen buitengebied te noemen. Maar dat van de toeslagen heb ik van de postbezorger zelf die aangaf dat hij liever in het buitengebied actief was dan in de plaats zelf met om de paar honderd meter weer uit de auto springen om een pakket af te geven. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen